امام جمعه دشتی:

هر انقلابی که از جمهوری اسلامی الگو‌برداری کند، پیروز است

امام جمعه خورموج گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای دیگر کشورهاست و هر انقلابی که از جمهوری اسلامی ایران الگو‌برداری کند، مطمئناً پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۴۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی، سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر خورموج اظهارداشت: مقید به حلال و حرام خدا باشیم و هیچ‌گاه و بی‌جهت پروردگار عالم دستور انجام کاری برای ما جزء به نفع ما را صادر نکرده‌ است.

وی اضافه کرد: هیچ کس با شادی مخالف نیست اما به بهانه شادی کردن نباید حد و مرزها رعایت نشود و نباید به بهانه شاد کردن مردم مسائل ضد‌ارزشی حرام ایجاد شود.

امام جمعه خورموج با اشاره به شهامت و فداکاری آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو عنوان کرد: تعداد 16 نفر از آتش‌نشانان ایثارگر و فداکار تهران بزرگ و جمعی از هم‌وطنان و شاغلین در این حادثه جان خدا را تقدیم راه خدا و نجات جان مردم کردند.

مصلح ضمن تجلیل از فرمانده شهید آتش‌نشان، شهید علی امینی یادآور شد: فرمانده آتش‌نشانان مردم را نجات داد اما خود به شهادت رسید و مردم تهران نیز با روحیه ایثارگری، فداکاری و از خود گذشتگی تعامل مناسبی با این عزیزان به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز سی و نهمین سال بهار آزادی را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: انقلاب و نظام متعلق به مردم است که این انقلاب به رهبری پیامبر گونه حضرت امام(ره) و با همراهی مردم به پیروزی رسید.

امام جمعه خورموج عنوان کرد: نظام انقلاب اسلامی با اتحاد، انسجام، همبستگی و حضور در صحنه های مختلف در طی 38 سال توسط مردم و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل هجمه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف حفظ شد که هم‌چنان برای ماندگاری آن، نیاز به حضور گسترده ما در صحنه های انقلاب است.

وی افزود: قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و آحاد مردم وظیفه دارند برای پیاده کردن احکام اسلامی و زمینه پیشرفت در سطح کشور تلاش کنند.

مصلح گفت: انقلاب اسلامی ایران، الگویی مناسب برای دیگر کشورهاست و هر انقلابی که از جمهوری اسلامی ایران الگو‌‌برداری کند، پیروز است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها، حوزه‌های علیمه و مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید انقلابی باشند زیرا روحیه انقلابی و جهادی است که می‌تواند کشور را به سمت جلو پیش ببرد.

وی با اشاره به بازگشت پیروزمندانه حضرت امام(ره) به مهین اسلامی گفت: حضرت امام بعد از دوران طولانی تبعید به کشور ترکیه، عراق و سپس پاریس، به کشور بازگشت که منجر به پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن سال 1357 شد.

امام جمعه خورموج تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، در آیین‌های جشن‌های انقلاب در مساجد، شهرها و روستاهای شهرستان دشتی حضور گسترده از خود نشان دهند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار