خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 79 پروژه طی دهه فجر در نهاوند

فرماندار نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 79 طرح و پروژه طی دهه مبارک فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در پنجمین نشست خبری خود ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر، دهه پیروزی انقلاب اسلامی است که مشیت الهی سرمنشأ این پیروزی شکوهمند بوده است.

وی افزود: خداوند در آیات نورانی خود می‌فرمایند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر اینکه خودشان بخواهند و این ملت ایران بودند که با رهبری های امام خمینی (ره) و وحدتشان این انقلاب را ثمر رساندند.

فرماندار نهاوند گفت: انقلاب دارای ارکانی است که اگر این ارکان نباشد انقلاب بالنده‌ای نخواهیم داشت و رکن انقلاب ما رهبری بوده و هست.

وی اضافه کرد: وحدت تنها در شهرهای بزرگ باعث این پیروزی نبود بلکه شهرستان کوچکی مثل نهاوند نیز نقش به‌سزایی در پیروزی این انقلاب داشته است که از آن جمله می توان به پائین آوردن مجسمه شاه، تقدیم کردن شهدای گرانقدر گروه ابوذر و دیگر عزیزان انقلابی اشاره کرد.

حمیدوند گفت: در سالی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است برای توسعه و رونق شهرستان و ایجاد فضای شغلی مناسب برای جوانان و استعدادهای بسیاری خوبی که در شهرستان وجود دارد از سرمایه گذاران دعوت به‌عمل خواهیم آورد تا در این امر ما را کمک کنند .

وی با بیان اینکه برای برنامه‌های دهه مبارک فجر حدود 26 کمیته در حال فعالیت هستند، افزود: در مجموع یک هزار برنامه را به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارائه داده‌اند که بیشترین برنامه‌ها مربور به اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

فرماندار نهاوند با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره‌های آشپزی و غذا، محافل انس با قرآن کریم، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه های عکس و فیلم و... اشاره کرد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 79 طرح و پروژه دردهه مبارک فجر خبر داد و گفت: 54 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان افتتاح و 25 پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند انجام خواهد شد.

حمیدوند ابراز داشت: بیمار جدیدالتاسیس نهاوند جزء پروژه‌های افتتاحی نیست و افتتاح این پروژه به زمانی غیر از ایام الله دهه فجر موکول شده است.

وی خاطرنشان کرد: 4 روز از ایام دهه فجر جهت افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها ، مختص به مدیران استانی است که در این ایام انجام می گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات