خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ملت ایران اسلامی با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای تمام آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۳۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر با حضور رده‌های نظامی و انتظامی در سالن جلسات فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه‌ای از تاریخ نورانی ملتی متعهد و متمدن است.

مصطفی رستمی افزود: ملت ایران با تکیه بر تعالیم مکتب اسلامی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر طاغوت‌های زمان را در حق خود محقق ساخت.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای تمام آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال از 12 تا 22 بهمن ماه در سطح استان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی ادامه داد: دیدار با امام جمعه همدان، غبارروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک در پایگاه شهید نوژه و نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی و... از جمله برنامه‌های این ایام است.

رستمی در پایان از تمام رده‌های نظامی در خواست کرد با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار را به ناامیدی تبدیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات