خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب خطرناک است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب را سمی مهلک خواند و گفت: جریانی از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد فاصله انداختن بین ما با آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۶۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به شرایط خاص منطقه ای کشورمان، خاطرنشان کرد: با برنامه های متنوع در دهه فجر به گرامیداشت این ایام می رویم و باید نشان دهیم که کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دشمنان درصدد هستند تا نظام جمهوری ایران را ناکارآمد نشان دهند و بگویند که مدیریت دینی نمی تواند کشور را اداره و ساختار سیاسی تشکیل دهد و سرمایه گذاری بسیاری در این زمینه انجام داده است.

 

سعیدی تصریح کرد: با نگاه به عمر 38 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر جا این انقلاب مدیریت کرده است به پیروزی رسیده است.

وی با اظهار ناراحتی از کسانی که در دولت هستند، بیان داشت: نباید طوری صحبت شود چنانکه در گذشته هیج کاری انجام نشده است و متاسفانه این بنا در سال 76 گذاشته شد.

سعیدی با توجه به حمایت مالی کنگره امریکا از 132 یگان سایبری علیه ایران، ادامه داد: نسل جوان در معرض تهدید جدی هستند و تلاش دشمن این است تا یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کرده و همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در صفر ضرب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار