خبرهای داغ:

کمک کارکنان مرکزانتقال امام تقی به دانش‌آموزان نیازمند روستاي مجاور

کارکنان مرکز انتقال نفت امام تقی باهدف ترویج فرهنگ مهربانی و کمک به دانش آموزان کم ‌بضاعت، هدایای نقدی خود را به مدرسه شبانه روزی روستای مجاور این مرکز اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ محمد سعادتی رییس مرکز انتقال نفت امام تقی با اشاره به کمک کارکنان مرکزانتقال امام تقی به دانش‌آموزان نیازمند روستاي مجاور گفت: این هدیه از محل کاهش هزینه‌های غیرضروری شخصی‌ همکاران ما تامین شد تا ضمن ترویج فرهنگ نوع دوستی، در زمینه ایجاد فرهنگ صرفه جویی در مخارج زندگی با هدف انجام امور خیر نیز گامی برداشته باشیم.

محمد سعادتی اظهار کرد: با رایزنی مسئولان مدرسه شبانه روزی دخترانه قدسیه روستای امام تقی، هدیه نقدی همکاران ما در اختیار این عزیزان قرار گرفت تا با توجه به اولویت‌های مدرسه و دانش آموزان هزینه شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان این مدرسه امیدهای آینده ایران هستند و کمک‌های ما شاید بتواند بخشی از نیازهای ضروری آنها را تامین کند.

سعادتی تاکید کرد: برای عمل به مسئولیت اجتماعی‌ و ایجاد انگیزه مشابه در دیگران، سعی نمودیم حمایت همکاران این مجموعه‌ از دانش آموزان کم‌بضاعت را اطلاع رسانی نموده تا گامی موثر در جهت اعتلای فرهنگ تعاون و همیاری برداشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار