خبرهای داغ:

تمدید گواهینامه‌ سیستم مدیریت یکپارچه منطقه شمالشرق

سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه شمالشرق توسط نمایندگان شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفته و گواهینامه‌های استانداردهای ISO9001 (باویرایش2008)، ISO14001 (باویرایش2004) و OHSAS 18001 (باویرایش2007) این منطقه برای مدت یک سال تمدیدگردید.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۵۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مدیر منطقه خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت شمالشرق شاهرود گفت: در راستای تحقق اهداف شرکت و افزایش رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت یکپارچه در این سازمان پیاده‌سازی شده که برنامه ممیزی مراقبتی نوبت اول آن با حضور دکتر فریدون فارغ و دکتر سعید وکیل‌زاده نمایندگان شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه محقق شد.

قاسم عرب‌یارمحمدی افزود: در این ممیزی واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست،آموزش، کالا و انبار، مخابرات، برق، مکانیک، ابزار دقیق،دفتر کیفیت و بهره‌وری، مهندسی ساختمان و تاسیسات، ترابری، بازرسی فنی، خوردگی، تعمیرات خط و مراکز انتقال نفت و تاسیسات مشهد، نیشابور، سبزوار، امام تقی، تربت حیدریه، دامغان، سمنان، شاهرود(شهید سربرزگر) و ایستگاه‌های مخابراتی این منطقه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: ممیزی با وضعیت مطلوب و کمترین عدم انطباق، مورد تائید سر ممیز شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه قرارگرفته و منجر به تمدید این گواهینامه‌ها گردید.

در ادامه جلسه نماینده مدیریت در سیستم مدیریت یکپارچه نیز از حمایت‌های مدیر منطقه و تلاش اعضای گروه ممیزی داخلی تقدیر و تشکر کرد و گفت: همکاران ما علیرغم همه مشغله‌های کاری، در بحث ممیزی با این دفتر همکاری شایسته‌ای داشتند.

حسین مطواعی با اشاره به اینکه منطقه شمال‌شرق از اولین مناطق پیشرو در استقرار این سیستم بوده؛ اضافه کرد: با توجه به وجود همه تنگناها، خوشبختانه تلاش‌ برای تحقق اهداف شرکت و بهبود سیستم، در این منطقه نهادینه شده است.

معاون مخابرات منطقه شمالشرق تصریح کرد: ارزش آفرینی و بهره‌مندی منطقه از سیستم اثر بخش مدیریت یکپارچه که منتج به استفاده بهینه از منابع سازمان (اعم از نیروی انسانی، محیط زیست و...) خواهد شد؛ یکی از مهمترین اهداف ما برای تحقق این ممیزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها