خبرهای داغ:

یادواره شهدای انقلاب اندیمشک برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اندیمشک با حضور مسئول حوزه نمایندگی و جانشین سپاه ناحیه شهرستان اندیمشک در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۶۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
حجت السلام والمسلمین دانیالی مسئول حوزه نمایندگی ولایت فقیه در سپاه اندیمشک نیز گفت: برگزاری یادواره های شهدا کاری معنوی و ارزشی بوده و ذکر شهدا در این مراسمات با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ؛ به معنی واقعی کلمه عبادت است.

وی افزود: حماسه ها هستند که به ما ارزش و جایگاه می دهند و باید با تمام وجود این حماسه ها را زنده نگه داریم.

همچنین  سرگرد کریمپور در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اندیمشک در دوران انقلاب به تشریح چهارشنبه سیاه اندیمشک پرداخت و رشادت های جوانان انقلابی اندیمشک در این حادثه را بیانگر بصیرت آنان دانست.

دبیر کنگره سرداران و یکهزار شهید شهرستان اندیمشک در ادامه با اشاره با حماسه ها و جان فشانی های مردم شهید پرور شهرستان اندیمشک خواستار هرچه بهتر برگزار شدن مراسم با تشکیل کمیته ها و تفکیک و ظایف مسئولین امر شد.

در ادامه نیز مسئولین برگزاری مراسم به بیان دیدگاهها و نظرات خود در رابطه با نحوه و مکان برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی اندیمشک پرداختند.

در پایان این جلسه آقای ساکی از انقلابیون وشاهدان عینی چهارشنبه سیاه اندیمشک به بیان خاطراتی از این واقعه پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها