خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۹ پروژه به‌مناسبت دهه فجر در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال ۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۰۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین ادارات این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در تمام عرصه‌ها کاری کرده‌اند که دنیا از این مردم باید درس عبرت بگیرند.

وی گفت: نادر هستند کسانی که خبر فوتشان دنیا را متحول کند و آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از آن چهره ها است .

فرماندار نهاوند در ادامه افزود: کسانی که در طول تاریخ نقش کلیدی بازی می کنند و انقلابی بزرگ را کلید می‌زنند .

وی به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران با وحدت خود و با نقش کلیدی امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند .

حمیدوند در ادامه به برخی از برنامه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود : از مجموع این پروژه‌ها ۲۵ پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است و همچنین ۴۴ پروژه بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است.

فرماندار نهاوند در پایان اشاره ای به مراسم سومین روز بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی کرد و گفت: این مراسم 10 صبح، روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۹۵ واقع در مصلی این شهر برگزار می‌شود .

کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۹ پروژه به‌مناسبت دهه فجر در نهاوند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات