خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

حضور ۲ هزار نفر در دوره آموزشی شبکه روشنگری بسیج در همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور ۲ هزار نفر در دوره آموزشی شبکه روشنگری بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۸۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
حضور ۲ هزار نفر در دوره آموزشی شبکه روشنگری بسیج در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شبکه روشنگری بسیج اظهار داشت: این شبکه فعالیت خود را از دو سال قبل در استان همدان شروع کرده است و در حال حاضر نیز دوره آموزشی آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر در دوره‌های آموزشی شبکه روشنگری بسیج حضور می‌یابند، افزود: با توجه به اینکه از نظر رهبری معظم انقلاب روشنگری نوعی جهاد به شمار می‌آید و باید گره‌های فکری و فرهنگی مردم بازشود این شبکه وظیفه اغناسازی رده‌های مختلف بسیج را عهده‌دار است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز کرد: در این شبکه به موضوعات و سوالات حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی افراد در سطح استان توسط مدرسان فرهنگی و در سطح شهرستان‌ها توسط مروجان فرهنگی پاسخ داده می‌شود.

وی درباره نتایج برگزاری این طرح تصریح کرد: افراد شرکت کننده پس از گذراندن این دوره آموزشی موظف به تولید محتوا و ایجاد روشنگری در آحاد جامعه هستند.

بقایی عنوان کرد: این برنامه یک پروژه طولانی مدت است و صرفاً برای انتخابات آینده راه‌اندازی نشده است بلکه افراد شرکت کننده، پس از پایان دوره آموزشی وارد مرحله بعدی یعنی دوره اقدام می‌شوند.

وی درباره فعالیت‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر نیز اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان یگان‌های نظامی و انتظامی استان و به ریاست سرهنگ رستمی معاون هماهنگ کننده سپاه استان و دبیر کمیته نیروهای مسلح دهه فجر برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه استان بیان کرد: در این جلسه بر برگزاری هر باشکوه‌تر دهه فجر، برگزاری نشست‌های روشنگری و برگزاری جشن‌های مردمی ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات