خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان رزن از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «ابوذر» در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۵۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پورحسینی اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی هنری ابوذر باهدف مقابله با اشرافی‌گیری در هنر مردمی برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر اهداف این جشنواره، پرداختن به دغدغه‌های مردم در این حوزه و بررسی رویکرد اشرافی‌گری مسئولان و تبعات آن در جامعه و زندگی مردم است.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع فیش‌های نجومی، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در این باره فرمودنداین موضوع نباید شامل مرور زمان شده و باید به این مسئله رسیدگی شود.

وی گفت: پرداختن به این موضوع و دریافت حقوق‌های نامشروع و بی‌اهمتی نسبت به این مهم، از دیگر اهداف ما در جشنواره فرهنگی هنری ابوذر است.

پورحسینی عنوان کرد: این جشنواره برای نخستین بار به صورت استانی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از اول دی تا 30 دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جشنواره مورد استقبال هنرمندان استان‌های همجوار نیز قرار گیرد، اظهار داشت: جشنواره ابوذر در چهار بخش ادبی، عکس و گرافیک، خبر نویسی و فیلم کوتاه و بخش ویژه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن، افزود: هنرمندان می‌توانند با سه اثر و در سه بخش، در قالب داستان کوتاه، شعر،عکس، عکس نوشت، کاریکاتور و فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی رزن، میدان جهاد، کانون جوانان بسیج و یا به آدرس تلگرامی @antieshraf ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 08136225672 تماس گیرند.

پورحسینی با اشاره به اینکه این جشنواره با همت بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم اختتامیه این جشنواره را در دهه فجر و با حضور یک سخنران کشوری برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات