خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی بوشهری:

دیدار قمی‌ها با رهبری باید مثال‌زدنی باشد/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال حفظ شأن قم است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه گرامیداشت 19 دی هر ساله به صورت ویژه مورد توجه مردم قم قرار می‌گیرد، گفت: دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی باید آبرومند و مثال‌زدنی باشد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
دیدار قمی‌ها با رهبری باید مثال‌زدنی باشد/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال حفظ شأن قم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در دفتر  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه امسال گرامیداشت نهم دی‌ماه به شیوه با شکوه‌تری نسبت به سال گذشته توسط مردم استان‌های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: این امر نشان دهنده افزایش آگاهی، هوشمندی و متاثر شدن مردم از تذکرات رهبر انقلاب اسلامی است.

وی از فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در مناسبت‌های مختلف مذهبی تقدیر کرد و افزود: این شورا به دنبال این است که شأن استان قم را در برنامه‌های مختلف حفظ کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی مقابل دشمن به پیروزی رسید، مطرح کرد: بر اساس روایتی از حضرت علی(ع) حق اندک، توانایی از بین بردن باطل فراوان را دارد و آتش اندک می‌تواند هیزم‌های بسیاری را بسوزاند؛ ملت ایران مصداق بارز این حدیث آسمانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس پیام‌های روشن آیات و روایات دینی ایمان به خداوند متعال مومنان را صبور کرده است، تصریح کرد: اراده تعیین کننده سرنوشت است و اراده قوی‌تر می‌تواند بر دیگر اراده‌ها غلبه کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری از گسترش جنگ‌های نظامی در کشورهای مختلف یاد کرد و گفت: ایران اسلامی در میان آتش و فتنه دشمن به جزیره‌ای امن تبدیل شده است و با تکیه بر آرمان‌های شهدا مسیر تعالی را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بنده صحنه‌های فیضیه را فراموش نمی‌کنم چراکه در آن دوران مأموران هر شب طلاب را دستگیر می‌کردند و التهاب و نگرانی به خوبی قابل احساس بود اما در نتیجه با حادثه 19 دی و سیل خروشان طلاب جوان در خیابان‌ها نیروهای ساواک مشت محکمی از مردم خوردند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بازاریان و اقشار مختلف مردم با نگاه به تظاهرات طلاب در خیابان‌ها حضور یافتند، مطرح کرد: مردم قم در 19 دی توانستند گوشه‌ای از قدرت خود را به رژیم شاهنشاهی نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت 19 دی هر ساله به صورت ویژه مورد توجه مردم قم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی باید آبرومند و مثال‌زدنی باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری یوم‌الله را روز نصرت پیامبر الهی، شکست طاغوت زمان و رخ دادن یک حادثه مهم دانست و اظهار کرد: نتیجه 19 دی پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه سراسر کشور یادآور شد: دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی باید به شیوه باشکوهی برگزار شود؛ سرود هر ساله مردم در این دیدار پیام‌های مطلوبی را به دنبال دارد و قابل تقدیر است.
ارسال نظرات