خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

اعزام 1660 تویسرکانی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در سال جاری یک هزار و661 نفر در نیمه نخست امسال از تویسرکان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: در سال جاری یک هزار و661 نفر در نیمه نخست امسال از تویسرکان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در هر مرحله حدود 600 نفر عازم شدند، افزود: بیشترین اعزامی‌ها از دانش‌آموزان و بسیج محلات بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تصریح کرد: مدت زمان اردوهای راهیان نور در جنوب 4 روزه و به مناطق عملیاتی غرب کشور نیز 2 روزه است.

وی عنوان کرد: در این سفر معنوی زائران از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی بازدیدد کرده و در برنامه رزمایش در کرمانشاه و اهواز شرکت می‌کنند.

سعیدی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه سهمیه سال 95 شهرستان تویسرکان یک هزار و 660 نفر است، ادامه داد: استقبال از این سفر معنوی خوب بوده و در مقایسه با سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برکات اردوهای راهیان نور گفت: این برنامه فرهنگی با آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان می‌تواند یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم باشد.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور از طریق بصیرت‌افزایی نسل جوان و حضور آنها در مناطق عملیاتی و استفاده از راویان خبره و کارآمد، بهترین ابزار برای مقابله با تهدیدات نرم است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات