خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بیش از 1140 نفر از شهرستان اسدآباد در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۱۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: برنامه فرهنگی راهیان نور به عنوان ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس افزود: نسلی که دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده با حضور در این سفرهای معنوی و بازدید از مناطق جنگی با نسل دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت آشنا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: بازخوانی عملیات‌های انجام گرفته و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام به‌خصوص نسل جوان آن زمان از جمله شهدای دانش آموز، دانشجو و سایر اقشار که در دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های انقلاب از جان خویش گذشتند باعث می‌شود تا نسل جوان امروز واقعیت‌های آن زمان را درک کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری طی سه مرحله تعداد 950 نفر از شهرستان اسدآباد به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام شده‌اند.

مرادی با بیان اینکه یک مرحله نیز اعزام کاوان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور به تعداد 190 نفر صورت گرفته است، گفت: بیشترین اعزامی‌ها از قشر دانش‌آموزان بوده است.

وی ابراز داشت: در این اردوها کاروان‌های راهیان نور با حضور در مناطقی عملیاتی غرب کشور به مدت دو روز از بازی دراز، پادگان ابوذر، یادمان قراویز و... بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوهای راهیان نورآشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمن، آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس و شناساندن الگوهای جهاد و شهادت به نسل جوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات