خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اعزام 18 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 56 کاروان از استان همدان به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

سرهنگ مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: امسال طی چهار دوره دانش‌آموزان از استان همدان به این اردوی معنوی اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اعزام 18 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 56 کاروان به مناطق عملیاتی کشور افزود: طی دو دوره از این اردوها زائران در کرمانشاه از مناطق عملیاتی تنگه مرصاد، پادگان ابوذر، ارتفاعات بازی دراز، ارتفاعات ثارالله و قصر شیرین بازدید کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اعزامی دانش‌آموز دختر در مرحله اول در بازه زمانی 10 مهر ماه تا 20 آذر ماه سال جاری 8 هزار و 800 نفر برشمرد و بیان داشت: این افراد در قالب 20 کاروان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

وی در خصوص اعزام کاروان دانش‌آموزی پسر در این مرحله افزود: در این راستا نیز تعداد 6 هزار و 200 دانش‌آموز در قالب 18 کاروان اعزام شدند.

رستمی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب ادامه داد: تاکنون 3هزار نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب 18 کاروان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از قبیل مناطق عملیاتی الفجر 8، اروندرود، کربلای 4 و شلمچه اعزام شده‌اند.

وی از اعزام دانش‌آموزان پسر از بهمن ماه سال جاری به مناطق عملیاتی ذکر شده خبر داد و یادآور شد: این افراد در قالب 16 کاروان اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همچنین از اعزام 5 هزار دانشجو در اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان داشت: دانشجویان از شهرهای مختلف استان در بازه زمانی 20 روزه از 10 تا 30 اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در اعزام کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت‌های مختلف، بحث روایتگری توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت و کسانی که در آن اردوها ظهور پیدا کرده‌اند، بازدید از معراج شهدا و برگزاری رزمایش که تداعی‌کننده 8 سال دفاع مقدس در ذهن جوانان است از عمده برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در این اردوها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات