خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم:

نخستین جشنواره پرچم در دهه بصیرت در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری نخستین جشنواره پرچم در سه بخش عکس، پوستر و نقاشی در دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
نخستین جشنواره پرچم در دهه بصیرت در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید رفیعی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش نقاشی کودک و نوجوان، عکس و پوس‌تر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فراخوان دریافت آثار این جشنواره از روز شنبه 12 دی ماه در بخش نقاشی کودکان و نوجوانان اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر نقش وحدت بخش پرچم در ایجاد همبستگی و یک دلی، پرچم را به عنوان مهم‌ترین نشان ملی کشور دانست و افزود: در این جشنواره سعی شده است به منظور تقویت ملی و فرهنگی، بخش کودکان و نوجوانان در آن قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم پرچم را موضوعی وحدت بخش برای یک جشنواره برشمرد و گفت: به دلیل قابلیت ثبت مستند رویداد‌ها به وسیله عکس، عکاسان می‌توانند در عرصه‌های مختلف و متنوعی به موضوع پرچم بپردازند.

وی در ادامه افزود: پوستر نیز به دلیل قابلیت ویژه‌ای که در انتقال پیام دارد، به‌عنوان یکی از بخش‌های این جشنواره در نظر گرفته شد.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های هنری در زمینه انتقال مفاهیم ارزشی به نسل‌های جوان و نوجوانان استفاده لازم صورت پذیرد که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های استان این مهم محقق شود.
ارسال نظرات