خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری کارگاههای آموزشی سبک زندگی اسلامی بصورت جهادی در شاهرود

به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود کارگاههای آموزشی سبک زندگي اسلامي در سطح استان سمنان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری کارگاههای آموزشی سبک زندگی اسلامی در سطح استان سمنان خصوصاً روستاها و مناطق محروم این استان خبر داد.

وی افزود: اين کارگاههای  آموزشي به همت اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود و با حضور فعالان فرهنگی و پژوهشگران موسسه در سطح استان سمنان در حال برگزاری می باشد.

ابراهیمی به هجمه های فرهنگی دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نوک پیکان دشمن در جنگ نرم به سمت خانواده ها و ترویج بی بند و باری در جامعه است و از این رو نهادهای فرهنگی باید با برگزاری دوره های آموزشی، خانواده ها را نسبت به نقشه های دشمن و راههای مصون ماندن از آسیب ها آشنا سازند.

وی تصریح کرد: از آنجايي که يکي از خطرات بزرگي که کانون گرم خانواده ها را تهديد مي کند و دشمنان تمام توان خود را از طریق فضای مجازی ، ماهواره ها و دیگر رسانه ها جهت از بین بردن حریم امن خانواده ها به کار گرفتند ، تغيير سبک زندگي اسلامي و معرفی روش زندگی غربی جایگزین آن می باشد.

ابراهیمی بیان کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف برای رفع آسیبهای اجتماعی ،مشاوره مذهبی ،آموزش خانواده، طب سنتی اسلامی، آموزش زوج های جوان، والدین دانش آموزان وحضور در سطح مساجد و مدارس و دیگر اقشار در صدد اجرای منویات مقام معظم رهبری پیرامون ترویج سبک زندگی اسلامی برآمده که موفقیت در این راستا نیازمند همکاری همه جانبه کلیه دستگاه های فرهنگی می باشد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اثرات مثبت و نتایج مفید این کارگاهها برای افراد شرکت کننده و استقبال مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان در سال گذشته تعداد سه هزار نفر در کارگاههای آموزشی این موسسه فرهنگی در موضوع سبک زندگی اسلامی آموزش دیده اند که باهمت اعضاء و فعالان موسسه در سال جاری و با برنامه ریزی مناسب تعداد چهارهزار نفر در حال حاضر تحت پوشش آموزش توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین ودر هرروز با ده ساعت آموزش قرار گرفته اند.

ابراهیمی در پایان خواستار مساعدت و همکاری بیشتر دستگاههای مربوطه و متولیان فرهنگی استان در جهت آموزش اقشار مختلف جامعه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها