خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت

آزادی حلب مشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حلب فقط یک شهر نبود که آزاد شد، بلکه یک مشت محکمی بود که در دهان استکبار جهانی قرار گرفت و ستون فقرات کفر و استکبار شکسته شد و دشمنان بدانند مشت آهنین ملت ایران محکم است.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۱۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج در قزوین، جلسه اخلاق و بصیرت با حضور حضرت حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین درجمع بسیجیان گردان های امام حسین و پیشکسوتان درحسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) برگزارشد .

در این جلسه حجت الاسلام عابدینی بیان کرد: خداوند می فرماید کسانی که ایمان آورده اند، در راه خدا به جنگ و پیکار برمی‌خیزند، و کسانی که در مقابل دشمن نمی‌ایستد و مستضعفین را حمایت نمی‌کند مورد  سرزنش خداوند قرار می‌گیرند.  

وی ادامه داد: قرآن درمورد شیطان بسیار به ما گوشزد می‌کند و می‌گوید شیطان دشمن شماست و دشمن مبین  شماست، برای فهمیدن دشمنی شیطان به چشمانی باز و بصیر نیازمند هستید.

امام جمعه قزوین تبیین کرد: باید بدانیم که شیطان کیدش ضعیف است اگر شیطان کیدش ضعیف نبود در کربلا باید یزید پیروز می شد، در جنگ تحمیلی هم باید صدام و حامیان او پیروز می شدند پس چرا اینطور نشد؟ به دلیل اینکه شیطان ضعیف و ناتوان است و این را باید باور کنیم.

عابدینی در مورد دشمنی شیطان بزرگ آمریکا در مذاکرات اظهار کرد: رهبری عزیز بارها فرمودند که به آمریکا اعتمادی نیست و بیان کردند که مذاکره یعنی معامله، به تعبیری یعنی اینکه شما یه چیزی بدهی و چیزی بگیری ولی در این معامله دشمن ایمان و شرف ما را می‌خواهد، دارو ندار ما را می‌خواهد بگیرد اما شیطان جز فقر و فلاکت چیزی ندارد که به ما بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دفاع از مظلومان اذهان کرد: علت دفاع ما از مظلومین  این است که پیغمبر (ص) فرمودند: اگر کسی شب خود را صبح کند و هم و غمش گرفتاری مسلمان ها نباشد این اصلا مسلمان نیست و هرکس بشنود صدایی را که می گوید ای مسلمانان به داد ما برسید نوامیس ما در خطر است حالا این فریاد حتی اگر از زبان یک مسیحی باشد یا دین دیگری، اگر بی تفاوت بود از مسلمانی به دور است .

نماینده محترم ولی فقیه در خصوص  آمادگی بسیجیان برای مقابله با دشمن به خطبه حضرت زینب (س) در مقابل یزید اشاره کرد و گفت: در مجلس یزید که همگی در حال شادی بودند حضرت زینب (س) فرمود: آن کسی که اسیر است یزید است و ما پیروز، آن کسی که شکست خورده و خارشده یزید است و ما سربلند و ای یزید هر نیرنگی داری و هر کوشش و سعی داری به کار گیر، اما بخدا سوگند نمی توانی یاد ما را به فراموشی بسپاری و نمی توانی قرآن را بمیرانی و امروز این اراده و قدرت بیان حضرت زینب (س) عملی شده و در شما بسیجیان برای مقابله با یزیدیان زمان تجلی پیدا کرده است .   

وی در خصوص مسائل منطقه و آزادی حلب تصریح کرد: حلب فقط یک شهر نبود که آزاد شد، بلکه یک مشت محکمی بود که در دهان استکبار جهانی قرار گرفت و ستون فقرات کفر و استکبار شکسته شد و دشمنان بدانند مشت آهنین ملت ایران محکم است.

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: آینده سوریه بسیار روشن است، از میان این خرابی های سوریه انسان هایی رشد می کنند که با محبت اهل بیت بزرگ می شوند و شیعیان ناب امیرالمومنین و منتظران ظهور مولایمان ازمیان این خرابه ها برمی خیزند و طولی هم نخواهد کشید که ان شاءالله با رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب ما سوریه کشوری آباد، آزاد، مقتدر، مومن، اهل علم و دانش و اهل ولایت، اهل بیت و اهل پیروی از قرآن خواهد شد .

عابدینی در پایان گفت: ما نیازمند به یک توشه راه هستیم برای آخرت همانطور که برای عظمت راهپیمایی پیاده روی اربعین وسایل خود را آماده می‌کنیم باید برای این راه هم توشه برداریم، باید نیت خود را با خاص خدا هماهنگ کنیم.

وی افزود: انگیزه های شما بسیجیان بسیار ارزشمند و متعالی است، قدر خودتان را بدانید و انشاء الله خداوند با تیر های غیبی خود و به یاری شما نسل دشمنان دین و مستضعفین و دشمنان مسلمانان در عراق، یمن، سوریه، بحرین و فلسطین را از میان بردارد .  

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار