خبرهای داغ:
بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان طبس:

دنیا طلبی و ضعف هوای نفس عامل همنوایی فتنه گران با دشمنان

کانون بسیج پیشکسوتان طبس بیانیه به مناسبت 9 دی روز میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کانون بسیج پیشکسوتان طبس بیانیه به مناسبت 9 دی روز میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله نهم دی ماه سالروز تجدید بیعت ملت مسلمان و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با آرمان های مقدس امام راحل و عظیم الشان و نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز در راستای استمرار حرکت به حق امت به سوی اهداف عالیه و مقدس انقلاب اسلامی و همچنین اعلام حمایت همه جانبه از این امانت الهی (انقلاب اسلامی) در مقابل همه دشمنان انقلاب اعم از استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و یا همفکران و هم اندیشان ؛ غافلان و مغرضان داخلی بوده و هست.

این روز مقدس باعث شد عده ای که خود را داعیه دار وجزو ذخایر گرانقدر انقلاب به امت مسلمان جمهوری اسلامی معرفی می کردند و سوابق درخشانی نیز در انقلاب اسلامی داشتند ولی به علت دنیا طلبی و ضعف هوای نفس، همنوای دشمنان شدند رسوا گردیده وخوشبختانه برای هوشیاران سره از ناسره و حق از باطل ظاهر گردید.

ای کاش فریب خوردگان به خود آیند و بدانندکه این انقلاب صاحب دارد و در سایه الطاف و رافت انقلاب از کرده خویش نادم وهمگام با امت امام گردند متاسفانه با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه 88 خط قرمز نظام است هنوز عده ای با تسامح، تساحل، توجیه و استفاده ابزاری از احادیث و روایات بدنبال استحاله فتنه گران و رفع حصر آنانند .

لذا ما پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت و سربازان ولی فقیه در تمام عرصه های انقلاب اسلامی به همراه امت مسلمان و انقلابی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی درتاریخ 8/10/95 چهارشنبه همزمان با نماز مغرب وعشا که در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) برگزار خواهد شد شرکت می کنیم.

ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام رحمه الله علیه و سکان دار کشتی انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای عزیز، انزجار خویش را از همه فتنه گران و دشمنان اعلام داشته و سرتا پا گوش به فرمان امام هماممان برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستیم. ( از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن) .

کانون بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت

ناحیه مقاومت بسیج طبس


ارسال نظرات
پر بیننده ها