خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان خبر داد:

تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم استان سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۸۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در کارگروه اقتصادی استان که با حضور فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) و نخبگان اقتصادی استان سمنان در سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید، گفت: باید روستاها اولویت باشد نباید بحث عقب ماندگی در کشور وجود داشته باشد و هر کسی در هر مسئولیتی اگر نگاهش مردمی باشدموفق است.

سرهنگ جبار دوستمحمدیان از آغاز طرح پیشرفت و آبادانی در استان سمنان خبر داد و افزود: شروع بکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بعنوان ماموریت ابلاغی رهبر معظم انقلاب در رفع محرومیت از مناطق محروم کشور است.

دوستمحمدیان با بیان اینکه 60 روستا در استان سمنان هدف اولیه طرح پیشرفت و آبادانی است،گفت: در این طرح مقرر گردید که سه دهستان خارتوران ، فرومد و قهاب رستاق در استان سمنان که 60 روستا را شامل می شود در این مرحله اجرایی گردد و با اجرای این طرح باید هیچگونه آثار محرومیتی در روستاها دیده نشود.

وی تصریح کرد: عمران و آبادانی ، ساختن جاده ، ساخت پل، اجرای طرح هادی ، ساخت خانه بهداشت ، غسالخانه ، خانه محروم ، لوله کشی آب ،دفع فاضلاب و ساخت راه های بین مزارع از مهمترین اقدام این طرح در روستاهای هدف می باشد که با اجرای این طرح باید شاهد تثبیت جمعیت در روستاهای استان باشیم.

جبار دوستمحمدیان خاطر نشان کرد: در جاهایی که رغبت مردم برای انجام کارها بیشتر باشد کارها به نحو مطلوب تر انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه اقدامات محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی مانند سال های قبل به قوت خود انجام می شود،اظهار داشت: ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرصت بسیار خوبی برای تکمیل اقدامات قبلی سازمان بسیج سازندگی است.

دوستمحمدیان با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی ،گفت: کارگروه اشتغالزایی و کمک به معیشت مردم جز برنامه های اصلی این طرح است که امیدواریم با استقبال مردم شاهد پیشرفت کار باشیم.

وی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و سلامت، حوزه فرهنگی و اجتماعی، حوزه اشتغال و اقتصاد و حوزه زیرساخت و عمرانی از برنامه های طرح پیشرفت و آبادانی در استان سمنان خواهد بود

دوستمحمدیان با تاکید بر اینکه آموزش در اولویت اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی است از حضور نخبگان علمی جهت برگزاری کلاسهای آموزشی برای اقشار مختلف روستائیان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها