خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار تأکید کرد

ضرورت فرهنگ‌سازی ورزش در بسیج /کار ورزش را باید جدی بگیریم

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه کار ورزش را باید جدی بگیریم به خصوص در انقلاب اسلامی و بسیج که یک نیروی قوی در سر لوحه ماموریت‌های آن است، گفت: با جامعه آماری بسیج که آحاد جامعه را دربر می‌گیرد، می‌توانیم ورزش را در بسیج فرهنگ‌سازی کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۷۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی در مراسم تودیع و معارفه مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه بهار با اشاره به شهید مدافع حرم شهید ورزشکار «سید میلاد مصطفوی» بیان داشت: شهید «مصطفوی» از بسیجیان ورزشکار بودند که صاحب مدال‌های گوناگون بود.

وی با بیان اینکه شهید «مصطفوی» به ورزش و سلامت اهمیت می‌داد، افزود: امیدواریم ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: بزرگ‌ترین تقدیر و تشکر را خداوند از شهید «مصطفوی» کرد و بهترین جایزه که شهادت بود را به ایشان هدیه کرد.

وی در خصوص بحث تربیت بدنی تصریح کرد: دو عنصر مهم اعتماد و همت باید در کنار هم قرار گیرند تا ورزش موضوعیت پیدا کند.

رجبی اظهار داشت: بسیاری از افراد اعتقاد دارند باید ورزشکار شوند ولی همتی برای آن ندارند اما برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند مانند کسانی که دکتر هستند ولی سیگار می‌کشند و به نظر من آنچه در ورزش مهم است اعتقاد عملی و همت است.

وی ادامه داد: رهبری بر سه موضوع تذهیب نفس، ورزش و کسب علم و دانش بسیار تاکید دارند و ما اگر این سه عامل را داشته باشیم جامعه‌ای سالم و افرادی سالم خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امروز در جامعه با توجه به شرایط موجود که بسیاری از آسیب‌های وارده به جوانان از همین ضعف‌های جسمی نشأت می گیرد، اگر روی ورزش کار و تلاش می‌کردیم بخش عمده این مشکلات از جمله اعتیاد کمتر در جامعه بروز پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه با ورزش می‌توان جامعه را پاکسازی کرد، خاطرنشان کرد: کار ورزش را باید جدی بگیریم به خصوص در انقلاب اسلامی و بسیج که یک نیروی قوی در سر لوحه ماموریت‌های آن است.

رجبی با بیان اینکه در ابعاد مختلف علمی و معنوی و ورزشی باید تاکید کنیم، افزود: با جامعه آماری بسیج که آحاد جامعه را دربر می‌گیرد، می‌توانیم ورزش را در بسیج فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات