خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

حماسه 9 دی سیلی ملت به دشمنان اسلام و پیروان هوای نفس بود

امام جمعه دامغان فتنه 88 را دسیسه‌ای طراحی شده از سوی استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی سیلی ملت به دشمنان اسلام و پیروان هوای نفس بود.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشمار مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به پیروزی‌های راهبردی محور مقاومت، مردم و ارتش سوریه در حلب و پیروزی سیاسی و راهبردی حزب الله در صحنه سیاسی لبنان این وقایع را حاوی پیام‌های مهمی برای دوستان و دشمنان اسلام دانست.

خطیب نماز جمعه دامغان پیروزی محور مقاومت و مردم و دولت قانونی سوریه در نبرد حلب را نقطه عطفی در خیزش اسلامی منطقه دانست و خاطر‌نشان کرد: این پیروزی بزرگ بر تروریست‌های تحت الحمایه آمریکا، غرب و مزدوران منطقه‌شان و خروج لبنان از بن بست سیاسی با راهبرد حزب الله، بسیاری از نقشه‌های دشمنان را خنثی نمود.

وی به ادامه بدعهدی‌ها و رفتار خصمانه آمریکا، انگلیس در مواجهه با کشورمان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب به زیبایی اظهار داشتند که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور و توجه به تولید داخلی است، اکنون باردیگر دستاوردهای محور مقاومت ثابت می‌کند که تنها راه پیروزی ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهان عالم است.

امام جمعه دامغان در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) پرهیز از ظلم و ایستادگی در برابر ظالمان را ویژگی این پیامبر بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: متأسفانه امروز شمار زیادی از مدعیان دروغین پیروی  از مسیح قتل و عام مردم، کشتار زنان و بچه‌ها و حمایت از تروریسم دولتی صهیونیست را هدف و برنامه خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت حماسه عظیم مردمی 9 دی را سیلی ملت به دشمنان اسلام و پیروان هوای نفس بود عنوان و با یادآوری وقایع تلخ فتنه 88 تصریح کرد: فتنه‌گران و موج مرموز انقلاب مخملی شیرینی حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات را به کام ملت بزرگ ایران تلخ نموده و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را شاد و خرسند کردند.

خطیب نماز جمعه دامغان اضافه کرد: فتنه‌گران با سیاستی طراحی شده از سوی غرب و تجربه شیطان بزرگ از اجرای انقلاب‌های رنگی در برخی کشورهای کوچک و تغییر حکومت‌ها و دولت‌های قانونی آنها؛ با رنگ سبز و به قصد اجرای طرح براندازی آشوب‌های سال 88 را هدایت کردند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج انتخابات سال 88 اگر برخی حضرات بر هوای نفس و دنیا طلبی خود غلبه می‌کردند و با یک پیام پیروزی را به رقیب انتخاباتی خود تبریک گفته و از اغتشاش‌گران براعت می‌جستند هزینه‌ای چنین گزاف به ملت ما تحمیل نمی‌شد، خاطر‌نشان کرد: ملت، رهبری و نظام اسلامی حلم و بردباری فراوانی در مواجهه با فتنه‌گران و برهم زنندگان امنیت و نظم کشور به خرج دادند اما آنها با توهین به آرمان‌های انقلاب و حتی هتک حرمت عزای حسینی، صبر مردم را لبریز کردند.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه ملت ما اجازه ندادند و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد فرد یا عده‌ای به‌خاطر هوای نفس ولایت‌فقیه، آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا و دلاور مردی‌های این ملت و تقدیم صدها هزار شهید و جانباز و آزاده را تحت الشعاع قرار دهند، گفت: 9 دی یادآور حماسه مردمی خودجوش ملت ایران است آنگاه که همگی در جای جای میهن اسلامی به میدان آمدند تا پشتیبانی عملی خود را از ارزش‌های دینی، انقلاب و رهبری به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها