جانشین فرمانده سپاه تنگستان خبر داد:

مراسم گرامیداشت 9 دی در تنگستان برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه تنگستان گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در سالن ورزشی نه دی شهید قاسمزاده شهر اهرم و با حضور یکی از اساتید برجته حوزه و دانشگاه اعزامی از قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۶۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، رضا فاطمیان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ویژه نه دی درجمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: اگر 9 دی 88 و حضور میلیونی مردم با بصیرت در دفاع از ولایت و جمهوریت اسلامی ایران رخ نمی داد اتفاقات تلخی در انتظار ایران بود و اولین افرادی که طعم این طعم تلخ را می چشیدند سران فتنه و طرفداران آنان می بودند.

وی افزود: یوم الله نهم دى حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب بود و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود.

فاطمیان خاطر نشان کرد: جرم فتنه‌گران تنها این نیست که با دروغ کثیف «تقلب» حماسه حضور دشمن‌شکن ملت را به تهمتی دشمن‌شادکن بدل کرده، کیان و اساس نظام را نشانه گرفتند، بلکه خیانت دیگر آن‌جایی بود که با دادن گرای نقاط ضعف اقتصادی کشور به بانیان بیرونی فتنه، درصدد جبران ناکامی اهداف شوم فتنه 88، یعنی براندازی نظام، از طریق تحریم و فتنه‌های دیگری برآمدند!

وی اضافه کرد: فتنه و جرم «سران فتنه» هرگز از یادها نخواهد رفت، آن‌چنان که مقام معظم رهبری در پاسخ به این توهم و سودای برآمده از آن یعنی تطهیر فتنه‌گران و نادیده گرفتن جنایات آنها قاطعانه فرمودند: «من قبلاً درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و اینکه نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعاً شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.

فاطمیان خاطر نشان کرد: در راستای شناساندن بیش از پیش فتنه چه فتنه های گذشته و چه دسیسه های شوم دشمنان که در اتینده ممکن است اتفاق بیافتد باید هوشیار بود و 9 دی فرصتی برای تبیین دشمنان و سیاستهای کثیف آنهاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار