خبرهای داغ:
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

انجام پژوهش‌ درباره شهدای زمان پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع)

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌ پژوهش‌هایی درباره شهدای زمان پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع) صورت گرفته و در حال تهیه و تدارک برای چاپ است.
کد خبر: ۸۷۹۴۹۹۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
انجام پژوهش‌ درباره شهدای زمان پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: فعالیت این دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است باید در نظر داشت فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به گروه خاصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت موضوع جدیدی نیست بلکه از دوران پیامبر اکرم(ص) و صدر اسلام وجود داشته، ولی اوج آن در زمان سیدالشهدا(ع) است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش فعالیت‌های دبیرخانه فرهنگ ایثار و شهادت گفت:‌ سعی می‌کنیم این دبیرخانه فعالیت‌هایی داشته باشد تا این فرهنگ به روز رشد کند و کشورهای اسلامی به این وسیله در قدرت باشند.

وی خاطرنشان کرد:‌ دشمنان این فرهنگ را شناخته‌اند باید در نظر داشت پیروزی و تداوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت بوده و اکنون نیز پیروزی کشورهای اسلامی مرهون مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهیدی ادامه داد: عامل پیروزی و موفقیت در عراق،‌ یمن و سوریه مرهون این پیروزی بوده و کار این دبیرخانه توسعه این فرهنگ است.

وی جمع‌آوری وصایای شهدا را از جمله فعالیت‌های دبیرخانه و معاونت فرهنگی بنیاد شهید ذکر کرد و افزود:‌ تبیین این وصایا به صورت موضوعی در دستور کار قرار گرفته و کتاب خاطرات ایثارگران در حال آماده‌سازی است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد:‌ پژوهش‌هایی درباره شهدای زمان پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع) صورت گرفته و در حال تهیه و تدارک برای چاپ است.

وی با اشاره به چاپ کتاب احکام جانبازان گفت: نحوه اجرای احکام در این کتاب با عکس آموزش داده می‌شود، مخاطبان از آن اظهار رضایت کرده بودند، بنابراین تجدید چاپ آن با دریافت فتاوای مراجع در دستور کار است.
ارسال نظرات