خبرهای داغ:
سعید قاسمی در جمع دانشجویان بسیجی استان قزوین:

معیار رفتار ما با آمریکا باید منطبق با منویات امام خمینی(ره) و رهبری باشد

فرمانده دوران دفاع مقدس با توجه اینکه امید دشمن به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی، از طریق ساده اندیشی و کج روی‌های داخل کشور توسط برخی مسئولین شکل می‌گیرد گفت: برخی از مسئولین به جای اینکه به خدا توکل کرده و گوش خود را به منویات رهبری بسپارند، به کدخدا امید بسته و به جای حل مشکلات از طریق سرمایه گذاری‌های داخلی، کاملا به خارج از کشور چشم دوخته اند.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۴۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سعید قاسمی کارشناس سیاسی در نشست بصیرتی «جوان انقلابی» با موضوع آخرین دغدغه‌های امام خمینی(ره)، در جمع دانشجویان بسیجی استان قزوین که در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد اظهار کرد: دشمن در مصاف با جمهوری اسلامی بخت خویش را در عرصه نظامی آزموده است و اکنون در پی نفوذ و توطئه از درون نظام و ضربه زدن به بدنه اصلی نظام توسط افراد و گروه‌های اصلی نظام است.

وی با توجه اینکه امید دشمن به ادامه مبارزه خود با نظام جمهوری اسلامی، از طریق ساده اندیشی و کج روی‌های داخل کشور توسط برخی مسئولین شکل می‌گیرد افزود: برخی از مسئولین به جای اینکه به خداتوکل کرده و گوش خود را به منویات رهبری بسپارند، به کدخدا امید بسته و به جای حل مشکلات از طریق سرمایه گذاری‌های داخلی، کاملا به خارج از کشور چشم دوخته اند.  

فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: با بیان اینکه دنیای کنونی دچار تزلزل عجیبی شده است، حرکت در مسیر امام راحل ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

 وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) تنها پیروز بزرگ میدان مبارزه بود و معادله‌ای را حل و ارائه کرد که در هیچ دانشگاهی در غرب و شرق عالم نوشته نشده بود.

سردار قاسمی ضمن انتقاد از تحریف مبانی فکری و نظری امام خمینی(ره) توسط برخی مسئولین بیان کرد: امروز عده‌ای با شخم زدن و تحریف مبانی فکری و نظری حضرت امام خمینی(ره) و بیان خاطراتی خودساخته با امام ،سعی در معرفی شخصیت ساختگی از حضرت امام (ره) به جوانان دارند که ما برحسب وظیفه دینی و عقلی خود باید این گفته ها را به آثار و کتب به جای مانده از حضرت امام (ره) عرضه کنیم و درصورت وجود مغایرت، آنها را نپذیرفته و در دام سازنده‌ها و پردازنده های آنها نیفتیم.

قاسمی با تاکید به خباثت غرب و استکبار با انقلاب ایران اضافه کرد: نسخه‌ای که اکنون برای عراق و سوریه پیچیدند ۳۰ سال پیش برای ملت ایران پیچیده بودند که با کمال افتخار ما از آن دوران سربلند بیرون آمدیم.

 وی در ادامه ضمن اشاره به مقطع تجزیه‌طلبی که قبل از دوران دفاع مقدس در کشور اتفاق افتاد،گفت: جای تأسف است که چرا در خصوص آن مقطع تجزیه‌طلبی در کشور موضوعی در کتاب‌های درسی و تاریخی ذکر نشده است.

این فعال فرهنگی و سیاسی با انتقاد از وزارت آموزش و پرورش ،تغییر و حذف برخی از دروس کتاب‌های آموزشی همچون درس حسین فهمیده، دهقان فداکار را موجب ضعف برخی از مسئولین دانست و گفت: درنظام آموزشی عمومی 12ساله کشور باید تلاش شود تا درس زندگی، شریعت، انقلابی‌گری و دینداری به کودکان و نوجوانان در هدف اول قرار گرفته و پس از رسیدن به این اهداف باید به سراغ اهداف جزئی‌تری همچون ریاضیات و ادبیات و تجربیات برویم.

وی تصریح کرد: در آن دوران نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق هدف براندازی نظام و حذف امام خمینی(ره) را در برنامه خود داشتند که به خواست الهی موفق نشدند.

 قاسمی با اشاره به شهادت بزرگان انقلاب که موجب تداوم اسلام شد، گفت: در آن سال‌ها شهدای بزرگی از جمله شهید باهنر و رجایی که از ستون‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رفتند، تقدیم انقلاب شدند تا این نظام سرپا باقی بماند.

وی به برخی از رویدادهای صدر اسلام اشاره و بیان کرد: چند ماه پس از انحرافات صورت گرفته در صدر اسلام، واقعه غدیر به وجود آمد و جریان سقیفه شکل گرفت که با بهانه‌های مختلف از ادامه خلافت حضرت علی(ع) جلوگیری کردند.

 قاسمی ادامه داد: تمامی کسانی  که با حضرت علی(ع) مخالفت می‌کردند، با پرچم اسلام و دلسوزی برای امت، اهداف شوم خود را پیش بردند و تا زمانی که این وضعیت به شفافیت برسد ۲۵ سال زمان صرف شد و فتنه‌های بسیاری در آن دوران رخ داد که ما هم در عصر حاضر مشابه آن فتنه‌ها را در سال‌های ۷۸ و 88 مشاهده کردیم.

این کارشناس فرهنگی و سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رسالت بسیج دانشجویی معارضه و مطالبه از دروس دانشگاهی و دبیرستانی است، افزود: اینکه بدانیم امام راحل در شرایط مختلف چه رفتارها و موضع‌گیری‌های داشتند و این موضع‌گیری‌ها در کدام کتاب‌ها منتشر شده است، یکی دیگر از رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: دشمنان با ایجاد مشکلات مختلف سعی دارند توان و انرژی را از مردم ایران گرفته و حملات خود را برای نابودی کشور آغاز کنند که باید مراقب این شرایط باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان  با بیان اینکه در کلام امام راحل به خوبی مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: معیار رفتار ما با غرب باید منطبق با منویات امام و رهبری و در چارچوب اسلام ناب محمدی باشد و طبق وصیت امام راحل مطالب منتسب به ایشان باید در زندگی عمل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها