خبرهای داغ:

برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان معرفی شدند

برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور استاندار قم و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
برگزیدگان یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که در مجتمع یاوارن مهدی(عجل الله تعالی فرجه) جمکران و با حضور سید مهدی صادقی، استاندار قم و حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره قرآنی معرفی و از آنان تجلیل شد.

در رشته حفظ کل سید مهدی موسوی نسب از خوزستان نفر اول، سید مهدی بنی‌هاشم از استان اصفهان نفر دوم و مصطفی شکری از استان تهران رتبه سوم را بدست آوردند.

در رشته حفظ 20 جزء، مهدی میرزایی از استان تهران رتبه اول، محمد داوریان از استان همدان رتبه دوم و علی قرایی خضری از استان کرمان حائز رتبه سوم شدند‌.

در رشته قرائت، محمد رضا زینلی از استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول و مسعود موحدی‌راد از خراسان رضوی رتبه دوم و محسن قاسمی از استان تهران رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، هیات داوران، امید حسین‌نژاد از خراسان رضوی را به عنوان نفر اول و فؤاد مولودی از استان کردستان را نفر دوم و امیر طیب‌تائبی از استان اصفهان را حائز رتبه سوم دانستند.

در رشته اذان نیز به ترتیب مصطفی امانی از استان خراسان شمالی، فریبرز اسکندری از استان زنجان و محمد بهرامی از لرستان موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته تفسیر قرآن کریم، مسیح بابامیر از استان چهارمهال و بختیاری رتبه اول، بهروز لرستانی از استان کرمانشاه رتبه دوم و امید سعیدی کیاسری از استان گلستان سوم شد.

در بخش خواهران و در رشته حفظ کل، فرزانه صادقی ناو از استان گیلان رتبه اول، مریم شفیعی از استان ایلام رتبه دوم و آمنه‌سادات موسوی از استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در رشته قرائت بخش خواهران نیز آذرمان صادقی ناو از استان تهران رتبه اول، زهرا طهماسب‌پور از استان مازندران رتبه دوم و زهرا امامی مطلق از استان قم حائز رتبه سوم شدند.

در رشته حفظ پنج جزء زیر 18 سال؛ حسین کریمی از استان قم رتبه اول، احسان اسماعیلی از خراسان رضوی رتبه دوم و محمدحسین دالائی از استان مرکزی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در بخش رشته قرائت زیر 18 سال، هیات داوران، مصطفی یزدانی از استان خراسان رضوی را حائز رتبه اول، محمد کمال نهاد از استان مرکزی را حائز رتبه دوم و محمد مهدی سبحانی‌نیا از استان قم را حائز رتبه سوم دانستند.

 در  رشته اذان زیر 18 سال نیز، علی پوررضایی از استان یزد، عمادالدین محمدی از استان مرکزی و علی ملایجردی از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
ارسال نظرات