خبرهای داغ:
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت تبیین ساختار اقتصاد مقاومتی در استان قم

استاندار قم گفت: باید با یک سیاست و برنامه عمیق، ساختار و قوانین مربوط به بحث اقتصاد مقاومتی تبیین شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۴۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
ضرورت تبیین ساختار اقتصاد مقاومتی در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت ارائه تعریف درست از اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: پس از فراز و فرودها در این عرصه هنوز یک معنی درست و برداشت مشترک از بحث اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: توجه به بحث اقتصاد مقاومتی می‌تواند بهره وری را بالا ببرد و مصارف را بهینه کند و عایدات زیادی از توجه به عرصه از اقتصاد عاید ما شود.

استاندار قم افزود: باید با یک سیاست و برنامه عمیق، ساختار و قوانین مربوط به بحث اقتصاد مقاومتی تبیین شود، برخی از مدیران دستگاه‌ها ملاحظاتی را در این خصوص دارند، مدیران کمتر حاضر هستند که ریسک کنند و با مشکلات مواجه شوند.

صادقی با اشاره به ضرورت افزایش تعامل بین دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: این یک مسأله ضروری است که مدیران دستگاه‌های مختلف باید با یکدیگر تعامل و گفت‌و‌گوی بیشتری داشته باشند تا مشکلات رو در رو حل شود.

وی ادامه داد: امیدوارم که در جلسات بعدی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم فصل جدیدی از کار در استان باز شود و اقدامات جدیدی در عرصه اقتصاد مقاومتی در استان قم صورت بگیرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: جشنواره رویش کوهرنگ با موضوع اختراعات و نیز نمایشگاه فناوری‌های نرم اکنون در استان قم در حال برگزاری است که توصیه می‌کنم مدیران و مردم استان از آن بازدید کنند.
ارسال نظرات