خبرهای داغ:
فرماندار دامغان:

تفکر بسیجی راه توسعه و آبادانی و رفع محرومیت‌ها در کشور است

فرماندار دامغان اجرای طرح های بسیج سازندگی را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بسیج یک فرصت و ظرفیت برای توسعه است و اجرای طرح های جهادی راهی برای محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۳۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغرمجد شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیجی تنها راه نجات کشور است که تاکنون با بهره گیری از این تفکر بسیار ارزشمند توانسته ایم گام های موفقی در کمک به رشد، توسعه و آبادانی نقاط محروم برداریم، ابراز داشت: بسیج با اجرای طرح های عظیم علمی، عمرانی و صنعتی در کشور پیشتاز بوده و همچنین در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف مردمی کردن اقتصاد مقاومتی، تعمیق فرهنگ کار و تولید و بومی کردن طرح ها توانست گام های موثری را بر دارد.

وی افزود: کارکرد بسیج علاوه بر آنکه در سطوح ملی و منطقه ای توانست این نهاد مردمی را پیشانی جریان سازی های دفاع از انقلاب و کشور قرار دهد و با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها کشورمان را از بحران های گوناگون نجات داده و با ایجاد امنیت و آرامش کلید حل مشکلات کشورمان باشد.

فرماندار دامغان همچنین گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برای همه مسئولان یک تکلیف است و همه ما وظیفه داریم برای تحقق این امر مهم و مورد نیاز کشور به خوبی ورود پیدا کنیم هرچند که تاکنون در این راستا تلاش ها و اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مجد با بیان اینکه دولت یازدهم با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی وارد عمل شده است، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر معظم له باید همراه با اقدام و عمل باشد و این حرکت باید در عمل به نمایش گذاشته شده و از شعار و حرف خارج شود.

وی یادآور شد: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید با بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف شهرستان همراهی داشته باشند تا ثمرات آن را نیز مردم به صورت عینی لمس و شیرینی آن را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها