همزمان با هفته وحدت؛

بکارگیری طلایه داران امربه معروف در شهرکرد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرکرد از بکارگیری 150نفر از طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۱۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش گروه های 15گانه طلایه داران امربه معروف ونهی از منکر شهرستان شهرکرد در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مجتبی عسگری، دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان شهرکرد در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بسیج، عمومی شدن فرهنگ تذکر لسانی در جامعه را از اهداف این ستاد برشمرد و اظهار کرد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم، سعادت دنیا و آخرت از آن کسی است که اهتمام به اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر داشته باشد.

عسگری، با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با مقامات انتظامی و قضایی استان برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در قالب قانون، هدف از برگزاری این همایش را تشریح کرد و گفت: مراحل جذب، آموزش و سازماندهی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان به نحو مطلوب انجام شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان شهرکرد، افزود: شهرکرد، یکی از شهرستانهای پیشرو کشور در زمینه بکارگیری گروه های امر به معروف و نهی از منکر و راه اندازی تشکیلات ستاد احیا و طلایه داران می باشد و امروز نیز کارت شناسایی 150 نفر از آمران به معروف وناهیان از منکر تحویل این عزیزان می شود.

وی، گفت: طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر شهرستان شهرکرد در قالب 15گروه سازماندهی شده اند و طبق برنامه ابلاغی به سرگروه ها به انجام وظیفه در راستای نهادینه کردن فرهنگ تذکر لسانی در جامعه عمل می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار