خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

اسلام، قرآن و ولایت ملاک تشخیص حق است + تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت: ملاک تشخیص حق اسلام ، قرآن و ولایت است و هر جریان و تشکلی که به این سه شاخص نزدیکتر باشد به حق نیز نزدیکتر است .
کد خبر: ۸۷۸۹۸۶۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی غلامی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس گفت : در سوره مبارکه عصر خداوند ارکان سعادت بشری را در ایمان ، عمل صالح ، توصیه به صبر و توصیه به حق عنوان کرده است .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس با طرح این سوالات که حق چیست و چه کسی بر حق است افزود : ملاک تشخیص حق اسلام ، قرآن و ولایت است و هر جریان و تشکلی که به این سه شاخص نزدیکتر باشد به حق نیز نزدیکتر است .
 
وی گفت : هر فردی بر اساس سلایق خود می خواهد ولایت را تسخیر کند که نهاد های انقلابی و مردم بصیر در مقابل جریانی که در مقابل اسلام ، قرآن و ولایت باشد می ایستند .
 
مهدی غلامی با اشاره  به پیام رهبری انقلاب به دانشجویان  خاطر نشان کردند : در این پیام  شش نکته آموختنی یعنی تهذیب نفس ، معرفت دینی ، بصیرت عمارگونه و استقامت مالک اشتروار ، شناخت استکبار ، جلوگیری از تبدیل تشکیلات به معبود و صمیمیت و همدلی وجود دارد که انتظار می رود بسیج دانشجویی با تشکیل هیات اندیش ورزی نسبت به تحلیل محتوای اجزای پیام و برنامه ریزی جهت تحقق نکات مد نظر رهبر فرزانه ی انقلاب اقدام نمایند.
 
مطالبه گری جزء ذات بسیج  دانشجویی است

 مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: بسیج طلبه و دانشجو در 2 آذرسال 1367 با حکم تاریخی امام (ره) با سر تیتر و بیان آن روز که بسیج دانشجو و طلبه یکی از ضروری ترین تشکل هاست ابلاغ و تأسیس شد.

علی قاسمی گفت : بعد از 2 آذر سال 67 رده های بسیج دانشجویی در سطح کشور و در مراکز آموزش عالی شکل گرفت و امروزه به اوج خود رسیده یعنی در تمام مراکز علمی و دانشگاهی دفتر بسیج دانشجویی وجود دارد .

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی  گفت : تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی ، حضور و نقش آفرینی در صحنه های ملی و بین المللی نظام ، پیگیری و تحقق منویات حضرت آقا و تبیین گفتمان ولایی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و در سطح جامعه و شبکه سازی از اهداف عمده و ماموریت های اصلی بسیج دانشجویی می باشد .
 
وی گفت : بسیج دانشجویی یکی از اقشار جامعه است که به شدت مطالبه گری کرده و  این امر جزء ذات بسیج دانشجویی می باشد که با بیانیه ها، نشست های بصیرتی و روشنگری و تجمعاتی که برپا می کنند با بصیرت افزایی این مطالبات را پیگیری می کنند تا به سرانجام برسانند.

لازم بذکر است در این مراسم از زحمات برادر بسیجی محسن آخوندی تقدیر و تشکر بعمل آمد و برادر علی اکبر ایماندوست به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس معرفی شد .
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها