خبرهای داغ:
در 11 رشته آقایان و 9 رشته بانوان صورت گرفت

آغاز پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در قم

پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در استان قم مجموعا در 20 رشته ورزشی هر دو بخش آقایان و بانوان رسما آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۶۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
آغاز پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در استان قم با همکاری مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، مجتمع آموزش عالی فقه، موسسه آموزش عالی علوم انسانی، موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی، مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، جامعة‌الزهرا، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه مفید در قم برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از دانشجویان علاقمند به حضور در این دوره از رقابت‌ها و همچنین پرسنل مراکز دانشگاهی تا روز چهاردهم آذر ماه در رشته‌های مورد نظر توسط واحد تربیت‌بدنی یا فرهنگی مراکز حوزوی و دانشگاهی انجام شده و ورزشکاران شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر از امروز رقابت خود را آغاز کردند.

این در حالی است که طلاب، خانواده طلاب و پرسنل مراکز حوزوی و دانشگاه و همچنین مراکز تابعه، پیوسته و همکار جامعه‌ المصطفی نیز ثبت‌نام در رشته‌های مورد نظر را در پرتال تربیت‌بدنی و همچنین از طریق مراجعه به مسوول تربیت‌بدنی مرکز خود انجام داده‌اند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسؤولان برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی، این رقابت‌ها تا بیست و سوم آذر ماه به مناسبت سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) برگزار می‌شود، در حالی که رقابت‌های بخش آقایان در 11 رشته و بانوان در 9 رشته به انجام می‌رسد.

مردان شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در 11 رشته شنا، دارت، تنیس روی‌میز، فوتبال‌دستی، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، تکواندو، جودو، دوچرخه‌سواری و طناب‌کشی برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین مسابقات بخش بانوان این دوره در 9 رشته به انجام می‌رسد و ورزشکاران حاضر در پنجمین جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در رشته‌های شنا، دارت، تنیس روی‌میز، فوتبال‌دستی، تیراندازی با تفنگ بادی، بدمینتون، تکواندو و طناب‌کشی برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

برنامه‌ریزی جالبی از سوی مسؤولان برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی برای جذب حداکثری دانشجویان و کارکنان مراکز حوزوی و دانشگاهی به منظور حضور در این رقابت‌ها انجام شده، زیرا هم رقابت در رشته‌های همگانی و هم مسابقه در رشته‌های قهرمانی تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

این در حالی است که چهارمین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی دقیقا یک سال قبل و در آذر ماه به انجام رسید و بانوان و مردان شرکت کننده در رشته‌هایی نظیر دارت، تنیس روی‌میز، تیراندازی با کمان، شنا و تیراندازی با تفنگ بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر با حضور مسؤولان این مراکز با اهدای جوایز و لوح تقدیر، قدردانی شد.
ارسال نظرات