معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد

ضرورت داشتن وحدت در مناسبت های ملی و مذهبی

معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا، انجمن اسلامی و فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه ولایت تبریز با اشاره به رمز ماندگاری جمهوری اسلامی، گفت: باید در مناسبت های ملی و مذهبی بیشتر وحدت داشته باشیم تا موجب یاس دشمنان شویم.
کد خبر: ۸۷۸۸۸۴۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام میکائیل اسکندری تصریح کرد: کار و فعالیت در مسجد کار ابراهیمی و اسماعیلی بوده و قابل افتخار است که در این برهه از زمان، با دانشجو بودن در دانشگاه مساجد، واحد های معنویت را پاس کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی همیشه نیازمند وحدت است به خصوص در این برهه از زمان که دشمنان اسلام و انقلاب درصدد خاموش کردن چراغ انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند.

حجت السلام اسکندری تاکید کرد: ائمه جماعات، هیئت امنا، انجمن اسلامی و فرماندهان پایگاه ها باید توجه داشته باشند که هدف، پرچم، رهبر و مکتب یکی است و همه باید به «ما میتوانیم» پایبند باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم آذربایجان در همه مناسبت ها سنگ تمام می گذارند، خاطر نشان کرد: حضور مردم آذربایجان در زیارت اربعین و موکب ها، در تشییع شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام و تشییع جان باخته های حادثه قطار تبریز مشهد، نشانه اینست که در مساجد تربیت یافته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار