خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان خبر داد

برگزاري مراسم جشن موعود در همدان

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان از برگزاري مراسم جشن موعود به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدي(عج) و ازدواج حضرت محمد (ص) و حضرت خديجه(س) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۶۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
مريم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبريك ماه ربيع الاول اظهار داشت: در آستانه نهم ربيع‌الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خديجه(س) مراسم جشن موعود برگزار مي شود.

وي افزود: در سالروز ازدواج اين بزرگواران بر شیعیان لازم است كه به خاطر تاثیر این ازدواج مبارك و فرخنده، در خوبی‌ها و سعادت‌ها و انتشار نورهای درخشان و پاك، اين روز را بزرگ بدارند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان در اين راستا به برگزاري دو عنوان برنامه اشاره كرد و بيان داشت : مراسم جشن در روز جمعه 19 آذر ماه در محل پايگاه سميه و با حضور حجت الاسلام افشار از اساتيد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران برگزار خواهد شد.

وي تصريح كرد: در بعد از ظهر روز شنبه 20 آذر ماه نیز مراسم جشن با سخنراني حجت الاسلام مطهري از مسئولين تربيت و آموزش سپاه ناحيه همدان و با حضور بسيجيان حوزه در محل پايگاه بهشتي علي آباد فرهنگيان برگزار می‌شود.

زنگنه با بیان اينكه در اين برنامه‌ها ترغيب جوانان به ازدواج و ترويج فرهنگ ازدواج آسان مد نظر است، ابراز داشت: آگاه ‌کردن نسل جوان و بیان بایدها و نبایدهای ازدواج آسان و شناسایی و معرفی الگوی موفق در ازدواج از ديگر اهداف برنامه است.

وي خاطرنشان کرد: تقدیر از بسيجيان نوعروس نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات