خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای مهار امر طلاق باید به جوانان «مهارت انتخاب همسر» را آموزش داد.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۶۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، به مناسبت فرا رسیدن دهم ربیع الاول سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) مراسم جشنی با عنوان «مبارک‌ترین پیوند» به صورت مشترک توسط حوزه زینب کبری(س) و حوزه فاطمه الزهرا(س) در دارالقرآن نهاوند برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: یکی از اتفاق‌های بسیار مهمی که در زندگی هر شخصی رخ می‌دهد ازدواج است بنابراین برای موفقیت در امر ازدواج باید «مهارت انتخاب همسر» را یاد گرفت و بر اساس آموزه‌های دین قدم پیش گذاشت.

حجت الاسلام اکبر خسروی ابراز داشت: بر اساس آمار ارائه شده بیشتر طلاق ها ریشه در انتخاب نادرست دارد که برای مهار امر طلاق باید به جوانان «مهارت انتخاب همسر» را آموزش داد.

وی گفت: اگر بخواهیم در زندگی مشترک موفق شویم باید جایگاه سبک زندگی اسلامی و محوریت اصلی سبک زندگی غربی که پرداختن به مادیات و لذت گرایی است را بشناسیم.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری توصیه‌های برای جوانان و خانواده‌های ایرانی دارد که می‌توان با توجه به آن تفکر سبک زندگی اسلامی را در خانواده‌ها نهادینه کرد .

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری ادامه داد: ایشان می‌فرماید مبادا با گله و دلخوری‌ها با افزون طلبی و پر توقعی‌ها با بی‌محبتی‌ها و گاهی دخالت‌های دیگران و از این قبیل کانون خانواده سست شود، مهمترین چیزی که بشر به آن احتیاج دارد آرامش است؛ زندگی مقید به تشریفات نباشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات