خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

جهاد کبیر در برابر زیاده خواهی دشمن در برجام رعایت نشد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر جهاد کبیر را مدنظر قرار ندهیم شکست می خوریم. در برجام اگر آنجایی که دشمن زیاده خواهی می کند ؛ جهاد کبیر را در نظر گرفته می شد موفقیت از آن ما می شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی قاسمی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان استان اظهارداشت: ارزش نیروی انسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزش بالایی است.

وی با بیان اینکه قدر و منزلت آموزش و پرورش به دلیل تربیت انسان‌ها است، گفت: ما بهترین و مخلص ترین نیروها را در مجموعه بسیج داریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: ارتش الهی در ایران با همه ارتش‌ها در دنیا متفاوت است و بسیجیان ما بدون دریافت حقوق و مزایا به صورت مخلصانه فعالیت دارند.

 قاسمی با اشاره به اینکه امام راحل می فرمایند:" در جمهوری اسلامی ایران بسیج ذخیره پایان ناپذیر است"،  گفت: مقام معظم رهبری از بسیج به عنوان  بزرگترین سرمایه اجتماعی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری هر کسی که با  انقلاب است بسیجی است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو دسته انقلابی و ضد انقلاب داریم و هر فردی که کلیات نظام را قبول دارد بسیجی است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر امروز بسیار اهمیت دارد عنوان کرد: جهاد کبیر را جز فرهنگیان، دانشگاهیان و طلاب کسی دیگر نمی تواند برای مردم تبیین و تشریح کند.

قاسمی افزود: ما باید در هر مقطعی از اطلاعات بروز باشیم و این اطلاعات را به جامعه منتقل کنیم و امروز جهاد کبیر از همه مهمتر است. جهاد کبیر باید در کنار جهاد اقتصادی در نظر گرفته شود.

وی متذکر شد: اگر جهاد کبیر را مدنظر قرار ندهیم شکست می خوریم. در برجام اگر آنجایی که دشمن زیاده خواهی می کند ؛ جهاد کبیر را در نظر گرفته می شد موفقیت از آن ما می شد.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به رفتن سرهنگ قاسمی پناه از بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی، گفت: امروز از استان، عزیزی را از دست می‌دهیم که قریب به 12 سال در استان خراسان جنوبی بودند و به امور بسیج و  یک کارشناس در بسیج فرهنگی و دانش آموزی آشنا بودند.

 قاسمی افزود: آقای حاجی زاده که در این سمت مشغول به کار می شوند به صورت میدانی در بسیج سازندگی و نواحی کار کردند و الحمدلله شایستگی خوبی دارند و اگر تجربه کمتری دارند اما علاقه و تعهد ایشان خوب است.

 وی تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش علی رغم اینکه کار سنگینی نیز دارند اما بسیج را نیز فراموش نکردند و با مجموعه بسیج همکاری خوبی اما انتظار از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی تحصیلکرده فنی مخلص  بیشتر است و باید سرآمد باشد.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: بسیج فرهنگیان در رتبه خیلی خوب قرار دارد و انتظار داریم که به دلیل اهمیت معنوی، علمی و مدیریتی به رتبه عالی برسد.

 قاسمی با اشاره به آمار اعزام بالای فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، گفت: فرهنگیان مشوق دانش آموزان در جبهه بودند.

 وی یادآور شد: اگر حلقات صالحین توفیق دارد در جایی است که طلاب و فرهنگیان حضور دارند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها