خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار قم خبر داد؛

برگزاری همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس در دهه بصیرت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۷۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی طی سخنانی در نخستین جلسه برنامه ریزی ایام دهه بصیرت که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: ایام نهم تا نوزدهم دی ماه به لحاظ تاثیرگذاری در جریان پویای انقلاب به اندازه ای اهمیت دارد که بایستی هر روز آن با اجرای یک برنامه متناسب گرامی داشته و احیا شود.

وی افزود: پیشنهاد می شود در فرصت مناسبی در ایام دهه بصیرت همایش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود تا چهره های انقلابی و مرتبط به حماسه دفاع مقدس بیشتر به جامعه معرفی شوند و خاطرات آن ایام به جامعه بازگو گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همچنین بر استفاده از ظرفیت عظیم حضور زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) و نیز برنامه گفتگوی خبری شبکه سراسری به منظور تبیین و معرفی هر چه بیشتر جریان 9 دی و 19 دی تاکید کرد.

در جلسه تبیین برنامه های دهه بصیرت، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجچ اسلام و المسلمین  لطفی و اکبری مدیرکل صداوسیما و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و تعدادی دیگر از مسئولان و مدیران استانی حضور داشتند.
ارسال نظرات