خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

استکبار امروز می خواهد ارتباط بین مردم و نظام را کمرنگ و ایجاد اختلاف و تفرقه نماید

سرهنگ پاسدار دامغانی در جمع کارکنان بسیجی اداره منابع طبیعی شاهرود گفت: استکبار امروز می خواهد ارتباط بین مردم و نظام را کمرنگ و ایجاد اختلاف و تفرقه نماید و ما باید هوشیار باشیم و با روشنگری و بصیرت افزایی جلوی این توطئه شوم را بگیریم.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۷۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جمع کارکنان بسیجی اداره منابع طبیعی که در نمازخانه این اداره و به همت پایگاه بسیج انفال حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود در سخنانی با تبریک حلول ماه ربیع الاول با اشاره به توطئه های استکبار در طول انقلاب اسلامی و پروژه های گوناگون براندازی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول 37 سال گذشته تمام همت خود را بکار بسته اند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف یا متوقف نمایند و جلوی ترویج تفکر انقلاب اسلامی در جهان را بگیرند.

وی افزود: توطئه های دشمنان تاکنون آنچه داشته نتیجه ای رضایت بخش برای آنان نبوده و در بیشتر پروژه ها شکست خورده و یا ناکام مانده اند و این به دلیل اتحاد و وحدت ملت و نظام در سایه ولایت است که باید این محور تقویت شود.

دامغانی خاطر نشان کرد: استکبار امروز می خواهد ارتباط بین مردم و نظام را کمرنگ و ایجاد اختلاف و تفرقه نماید و ما باید هوشیار باشیم و با روشنگری و بصیرت افزایی جلوی این توطئه شوم را بگیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات دشمن با توجه به تاکید رهبری بر نفوذ به ارکان نظام بسیار جدی است و لحظه ای غفلت تا ابد پشیمانی به بار خواهد آورد و باید مسئولین ما مراقب رفتار و کردار خود باشند و در زمین دشمن مهره نشوند.

فرمانده سپاه شاهرود بیان کرد: اگر استکبار ابرقدرت است باید به داخل کشورهایشان نگاه کنیم و قدرت آنها را ببینیم که آمریکا چقدر مشکل اقتصادی دارد و نمی تواند به کشور خود رسیدگی کند آنوقت می خواهند سایر کشورها را تسلط پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا می توانست مشکلی را حل کند مشکلات خودش را حل می کرد گفت: امروز به فرموده رهبری ما باید با اقتصاد مقاومتی و تولید علم و دانش و فناوری در مقابل استکبارجهانی بایستیم و قدرت اول منطقه باشیم.

دامغانی ادامه داد: استکبار برای اینکه مشکلات خود را بپوشاند و برطرف نماید به سایر کشورها تجاوز و تعدی می کند و باید همه بدانند که استکبار طبل توخالی است که امیدی بدان نباید بست چون در حال سقوط هستند.

وی با اشاره به برجام و نقض و بدعهدی آمریکایی ها عنوان کرد: رهبری از ابتدای مذاکرات به آمریکا خوشبین نبودند و تاکید داشتند اینها مورد اعتماد نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد اما گذاشت که آنهایی که نمی خواهند قبول کنند به این نتیجه برسند و ما امروز شاهد هستیم که آمریکا با تصویب تحریم ده ساله پشت پا به این سند زد.

فرمانده سپاه شاهرود گفت: این ها همه تجربه است که ما باید گوش به فرمان ولایت باشیم چرا که او ولایت دارد و نسبت به مسائل از ما آگاه تر است و باید این قطب نما را حمایت و منویات ایشان را مو به مو توجه و عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها