خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

دشمن امروز به دنبال دو قطبی کردن جامعه و انحراف در مسیر اصلی انقلاب است

حجت الاسلام شریفی در نشست بصیرتی پایگاه صاحبه شاهرود گفت: دشمن امروز به دنبال دو قطبی کردن جامعه و انحراف در مسیر اصلی انقلاب است و با ایجاد دودستگی و اختلاف در جامعه می خواهد به اهداف شوم خود برسد و تاکنون به برکت اتحاد و ولایت موفق نشده است.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۷۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی پایگاه صاحبه حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) که با حضور بیش از 100 نفر در فاطمیه منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی و نهادهای مختلف انقلاب از جمله بسیج اظهار کرد: امروز تهاجم دشمن به سمت بسیج بسیار گسترده شده است و یکی از موضوعات نفوذ در بسیج است که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با بسیجیان بدان توجه دادند.

وی افزود: مکتب و تفکر بسیج عامل وحدت و انسجام ملی و عامل پیروزی ما در دفاع مقدس و برقراری امنیت در کشور است و این عامل مهم امروز سدی در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب است.

شریفی تصریح کرد: امروز در جامعه و کشور ما آنچه اهمیت دارد ترویج تفکر بسیجی است که باید در این مسیر حرکت کنیم و بدانیم که حفظ انقلاب و نظام اسلامی بر پایه تفکر بسیجی ممکن است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ مصرف گرایی و اشرافی گری و اسراف و دنیا طلبی در جامعه توسط دشمن بیان کرد: ترویج این فرهنگ ها بدان سبب است که می خواهند در مقابل فرهنگ ناب بسیجی که برگرفته از اسلام محمدی(ص) سدی ایجاد کنند و این فرهنگ منحط غربی است که با این خصوصیاتی که ذکر شد شناخت می شود.

شریفی با بیان اینکه جنگ نرم امروز فراگیر شده است گفت: دشمن با تمرکز بر فرهنگ و اعتقادات و آداب و رسوم جامعه و با ابزار فرهنگی و رسانه ای تلاش دارد تا فرهنگ جامعه را تغییر دهد و متاسفانه عده ای در داخل خواسته یا ناخواسته به این عمل آنها دامن می زنند و جاده صاف کن شده اند.

وی با بیان اینکه امروز مسیر را ولایت مشخص می کند و همه باید دنبال رو و پیرو منویات رهبری فرزانه انقلاب باشیم بیان کرد: دشمن امروز به دنبال دو قطبی کردن جامعه و انحراف در مسیر اصلی انقلاب است و با ایجاد دودستگی و اختلاف در جامعه می خواهد به اهداف شوم خود برسد و تاکنون به برکت اتحاد و ولایت موفق نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولین عنوان کرد: باید مسئولین ما مراقب توطئه های دشمنان و نفوذ آنها باشند و در خدمتگذاری به مردم و رفع نیازهای آنان کوشا باشند و بدانند که حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و مسائل دیگر در ذیل این موضوع قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: باید از غفلت بپرهیزیم و بصیرت خود را روز به روز افزایش دهیم و بدانیم که دشمن برای ضربه زدن یک راه و مسیر را ندارد و تلاش می کند روزنه ها را شناسایی و وارد شود و باید راه ورود دشمن را سد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها