خبرهای داغ:
سازندگی امروز، سربلندی فردا

حمایت مسئولین از اردوهای جهادی گامی در جهت تحقق اقتصادمقاومتی

حمایت مسئولین از اردوهای جهادی نه تنها به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌انجامد بلکه در آینده نیز مدیرانی موفق با روحیه جهادی بر مسئولیت‌های اجرایی کشور مسلط خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۸۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یکی از موضوعاتی که جهادگران در مصاحبه‌های مختلف به آن اشاره می‌کردند نیاز گروه‌های جهادی به توجه و حمایت مسئولین از فعالیت‌های آنان بود.

با توجه به نقش این اردوها در نهادینه کردن روحیه بسیجی و جهادی در آنان که کمرنگ شدن آن امروز مشکل اساسی مدیریت کشور است.

به نظر می‌رسد حمایت از این فعالیت‌ها نه تنها به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌انجامد بلکه در آینده نیز مدیرانی موفق با روحیه جهادی بر مسئولیت‌های اجرایی کشور مسلط خواهند شد.

و روشن است که نتیجه مدیریت جهادی در کشور چه افقی را پیش روی جمهوری اسلامی ایران ترسیم خواهد کرد.

معصومه علی نژاد جهادگر نمونه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: اردوهای جهادی حرکتی است مردمی در راستای سازندگی کشور که با هدف محرومیت زدایی انجام می شود.

وی که از سال ۹۰ هر ساله با بسیج محلات به اردوهای جهادی اعزام می شود، گفت: اردوهای جهادی گامی در راستای تحقق شعار اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل است.

این بانوی جهادگر هدف از حضور خود در این عرصه را علاقه، خودسازی، خودشناسی و آشنا شدن با محرومیت های مردم روستاها دانست و گفت: امیدواریم تا آنجا که می توانیم در رفع مشکلات مردم روستاها تلاش کنیم.

علی نژاد خدمت به محرومان را نوعی از جهاد دانست و ابراز داشت: طبق آیات قرآن کریم و روایات مختلفی که از ائمه اطهار (ع) صادر شده، کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان یکی از بالاترین جهادها برشمرده شده است.

وی با بیان اینکه آرزوی هرساله گروه جهادی ما دیدار با مولایشان رهبر معظم انقلاب است، گفت: هنوز با گذشت ۵سال در حسرت چشیدن این طعم زیبای وصال هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها