خبرهای داغ:
همراه با برگزیدگان جشنواره ملی مالک اشتر بسیج/5

برتری شورای بسیج کارگری خراسان جنوبی در بین 670 شورای قشر در کشور/ حضور در واحدهای صنعتی از امتیازات شورا است

رئیس شورای عالی بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: حضور و مراجعات میدانی در واحدهای صنعتی و پیگیری مشکلات از نزدیک از دیگر فعالیت ها و امتیازات ما در شورای عالی بسیج کارگری استان است.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۱۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

مصطفی امیری کارشناس صنایع، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران بیرجند و عضو هیئت مدیره انبوه سازان استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: شش سال است عضو و مسئول شورای عالی بسیج کارگری استان هستم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری استان 18 نفر هستند افزود: همه اعضا مدیران و فعالان حوزه کار و کارگری اعم از مدیر کل تعاون استان، مدیر فنی حرفه ای، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و نماینده سازمان صنایع و معادن و مدیران واحدهای صنعتی سطح استان و معاونت های نشکل های کارگری استان هستند.

رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان با بیان اینکه جلسات شورا هر دو ماه یک بار برگزار می شود عنوان کرد: این جلسات به اقتضای نیاز ممکن است ماهی یک بار نیز برگزار شود و جلسات رئیس شورا و دبیرخانه هفته ای یکبار تشکیل می شود.

وی ادامه داد: ما در بسیج 21 شورای قشر داریم و 32 استان کشور در مجموع 670 شورای قشر در سطح کشور هستند و در جشنواره ملی مالک اشتر سه شورای قشر منتخب شدند که یکی از آنها شورای بسیج کارگری خراسان جنوبی است.

امیری ابراز داشت: در جلسات مختلف تمام واحدهای صنعتی استان از نظر وضعیت کاری بررسی و رصد شده ، تنگناها و مشکلات رسیدگی می شوند، اکثر مشکلات احصاء شده و موارد قابل پیگیری در سطح کشور و استان تفکیک و ارائه و برخی موارد پاسخ داده شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مراجعات میدانی در واحدهای صنعتی و پیگیری مشکلات از نزدیک از دیگر فعالیت ها و امتیازات ما در شورای عالی بسیج کارگری استان است.

رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان یادآور شد: علاوه بر جلسات شورای استانی به صورت دوره ای و فصلی یک جلسه در شهرستان ها تشکیل دادیم و اعضای شورای کارگری و مسئولین شهرستان ها را دعوت کردیم که مشکلات و مسائل را با بازدید از آن واحد صنعتی رفع و رجوع شد.

وی ادامه داد: با ارتباطات رو در رو و پیگیری و مکاتبات مکرر با مدیران استانی مطالبه گری و مشکلات واحدهای صنعتی از طریق فرماندهی سپاه استان، مسئول حوزه بسیج کارگری کشور و سردار نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور تا حد امکان برطرف می شود.

امیری متذکر شد: پیرو فرمایشات رهبر انقلاب بر حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا از طریق واحدهای صنعتی با مسئولین استان به عنوان اعضای شورای بسیج کارگری مکاتبه کردیم تا در ترویج مصرف کالای ایرانی و تولیدات استان کارهای موثری انجام گیرد.

وی ادامه داد: در داخل استان فروشگاه ها و نمایشگاه برای عرضه تولیدات داخلی استان مانند کویر تایر فعال شدند.

رئیس شورای عالی بسیج کارگری استان گفت: برای تحقق اقتصادمقاومتی پیگیری های اکید برای مصرف بهینه ، افزایش تولید در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت شورا که در برنامه کاری ما بود ایجاد دبیر خانه فعال در شورا بود که مستند سازی گزارش ها ، برنامه ها و جلسات را داریم و در دبیرخانه ثبت و ضبط شده و قابل پیگیری در مراحل دیگر نیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها