خبرهای داغ:
در هفته بسیج برگزار شد؛

نشست بصیرتی کارکنان یگان حفاظت شخصیتهای قم

گردهمایی بصیرتی کارکنان یگان حفاظت شخصیت های قم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۲۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

برپایی گردهمایی کارکنان یگان حفاظت شخصیتهای قم در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گردهمایی کارکنان یگان حفاظت شخصیت های استان قم به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در محل این یگان برگزار شد.

در این گردهمایی بصیرتی که درحال و هوایی ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر برگزار شد، حجت الاسلام طبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت و پناهی از اساتید دانشکده شهید محلاتی به ایراد سخن پرداختند.

سجاد پناهی در این گردهمایی گفت: امروز ما در مسیر استکبار ستیزی و احیاء جبهه مقاومت شاهد حضور بسیجیان در تمامی عرصه های این انقلاب هستیم. امروز ایران اسلامی ما به عنوان کشوری در غرب آسیا با توکل بر خداوند سبحان و حضور بسیجیان جان بر کف لرزه ای بر پیکره استکبار وارد نموده که تمامی جهانیان از این اقدامات بسیجیان به بهت آمده اند.

وی افزود: غرب آسیا جولانگاه اسلام است و از این رو آمریکائیها با حضور در این منطقه بیشتر بدنبال منافع اقتصادی خود هستند، لذا بسیجیان همیشه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار خواهند ایستاد.

استاد دانشکده محلاتی همچنین با اشاره به پیشینه تشکیل بسیج گفت: بسیج سرمایه اقتدار این کشور اسلامی است لذا ما امروز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این انقلاب بدست فرزندان حضرت روح الله یعنی بسیجیان هستیم.

وی ادامه داد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دوران چنان درخشیدند که امروز پیشگام عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.


ارسال نظرات