خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

مخالفان بسیج دلبستگان به دنیا و امیال آن هستند

سرهنگ پاسدار دامغانی در افتتاحیه پایگاه بسیج حضرت علی اصغر(ع) شهرک دانشگاه شاهرود گفت: امروز اگر عده ای بسیج را قبول ندارند بدان جهت است که بسیج با منافع آنها در تضاد است یا مانع قدرت آنهاست یا ثروت اندوزی و یا زیاده خواهای آنان در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در مراسم افتتاحیه پایگاه حضرت علی اصغر(ع) حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در محل پایگاه بسیج شهرک دانشگاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم به بسیجیان و نمازگزاران و اهالی شهرک دانشگاه با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه امام راحل با تشکیل بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود در جمع بسیجیان با اشاره به اربعین حسینی و توجه دادن به انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج فهماندند که بسیج نشات گرفته از عاشوراست و تشکیل بسیج الهام شده از خدا به قلب امام راحل بوده است.

وی افزود: رهبری تاکید بر تقوا و اخلاص در عمل در فرمایشات خود داشتند و این بدان معناست که حتماً باید برای انجام کارهای بزرگ و جهادی و حرکت در مسیر تفکر بسیجی تقوا و اخلاص در عمل را مد نظر قرار داد.

دامغانی خاطر نشان کرد: امروز اگر عده ای بسیج را قبول ندارند بدان جهت است که بسیج با منافع آنها در تضاد است یا مانع قدرت آنهاست یا ثروت اندوزی و یا زیاده خواهای آنان در عرصه های مختلف است.

وی تصریح کرد: بسیجی که امام آن را بنا نهاد بر پایه اخلاص و توکل و ایثار و شهادت و بصیرت و معرفت است و بسیجیان این لشکر مخلص و انقلابی با این ویژگی ها همیشه در خط مقدم مقابله با استکبار و دشمنان اسلام ناب هستند.

مخالفان بسیج دلبستگان به دنیا و امیال آن هستند 

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به مسئله پیش آمده در مشهد گفت: این غائله ای که به پا شد اگر برای برطرف مشکلات اقتصادی کشور هزینه می شد شاید بسیاری از اتفاقات پیش نمی آمد و این جنجال آفرینی ها برای انحراف از مسیر اصلی مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه ایجاد بسیج در هر مکان و محلی مصونیت آفرین است افزود: تشکیل بسیج در محله و مسجد سبب می شود تا تفکر متعالی بسیج در آن منطقه ترویج شود و همین ترویج تفکر بسیجی سبب می شود بسیار از مشکلات و ناهنجاری ها و تهدیدات دشمنان جلویش سد شود.

دامغانی با تقدیر و تشکر از هیئت امنا و امام جماعت مسجد که در تشکیل پایگاه بسیج پیشقدم بودند عنوان کرد: حرکت بزرگتر های محله و مسجد به سمت بسیج و تفکر بسیجی سبب می شود اهالی محله و نوجوانان و جوانان نیز به این سمت جذب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها