خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه طبس:

بسیج میدان دار صحنه های حساس در دفاع از نظام اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خط شکن و میدان دار صحنه های حساس باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در اجتماع بسیجیان شهرستان طبس با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خط شکن و میدان دار صحنه های حساس باشد.

 

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی، افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت بسیج و نقش آن در جامعه مقام عظمای ولایت فرمودند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا آرمان‌های اصیل انقلاب زنده بماند.

 

وی ادامه داد: به لطف خدا و مدد شهدا، همت و تلاش بسیجیان عزیز امروز شاهد هستیم که بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین بوده و هست.

 

فرمانده سپاه ناحیه طبس اظهار کرد: در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و دفاعی و همه عرصه‌ها و هر کجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز بوده بسیج در صحنه است.

 

وی تاکید کرد: شجره طیبه بسیج با تکیه بر بصیرت است که می‌توانند نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی اثربخش باشد و الهام بخش برای جبهه مقاومت نیز باشد.

 

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که تفکر و فرهنگ بسیجی به تمام دنیا صادر شده است به خصوص به کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن که نتایج آن به بار نشسته است.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای بسیجیان باشیم، بسیجیانی که هر کجا که نیاز هست در هر عرصه ای حضور فعال دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه طبس در خصوص این همایش گفت: امروز هم کسانی هستند که از حریم اهل بیت دفاع کنند سربازانی از جنس بسیج و امروز هم عزیزانی هستند که سینه خود را در برابر دشمنان اسلام سپر کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها