خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

بسیج مظهراقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است/بسیج یک نهاد خدمتگزار است

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: بسیج مظهراقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در همایش بزرگ مدافعان حرم در جمع بسیجیان شهرستان میامی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز خانواده شهدا چشم وچراغ مملکت هستند واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهدا است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج یادآور دلاورمردی های عزیزانی  است که تلاشگرانه برای این نظام زحمت کشیدند، افزود: در وصف بسیج همین کافی است که امام راحل فرمودند؛ خدایا من را با بسیجیان محشورکن و این افتخاری است که در طول عمر یک بسیجی باشم.

فلاحتی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج همانند خورشیدی درخشان در آسمان انقلاب اسلامی می درخشد، یادآور شد:  در این 37 سالی که از تشکیل بسیج گذشته است امروز 5 آذر ماه سالگرد این نعمت جلیله خداوند است که به دست امام راحل  به ما ارزانی شده که امروز شکوه واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی رابه دست بسیج  در همه صحنه ها دیده می شود .

فرمانده سپاه ناحیه میامی به شعار محوری  هفته بسیج امسال " بسیج انقلابی وخدمتگزار" اشاره کرد وگفت:  امروز به عنوان پنجمین روز از هفته بسیج به نام بسیج، انقلابی واقتدار جهانی نام گذاری شده است که این عزت واقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاطر تلاش های بسیجیان است که در همه صحنه ها حضور دارند.

بسیج فقط یک نهاد نظامی نیست/ بسیج یک نهادخدمتگزار است

وی تاکید کرد: بسیج فقط یک نهاد نظامی نیست ویک نهاد فراگیر با اهدافی والا که در همه ابعاد در صحنه حضور دارد .

فلاحتی به فرمایش رهبر انقلاب در دیدار اخیر خودبا بسیجیان که فرمودند؛ کسانی هستند که امروز به دنبال تضعیف بسیج مستضعفین باهدف نفوذ، به دنبال ایجاد رقیب برای این نهاد انقلابی هستند، اشاره کرد وگفت: بسیج باکسی رقابت ندارد وبسیج خدمتگزار است .

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد:  اگر امروز بسیج در صحنه های مختلف خدمت می کند به خاطر وظیفه سنگینی است که برای این نهاد تعیین شده است وگرنه بسیج باکسی رقابت ندارد و تنها هدف این نهاد خدمت است و وظیفه ما خدمتگزاری به انقلاب اسلامی وحفظ دستاوردهای انقلاب است .

وی به عملکرد بسیج در 37 سال انقلاب اشاره کرد و افزود: اگر نگاهی به عملکرد بسیج در این سی وهفت سال بیاندازیم  اوج عملکرد بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس دیده می شود که بسیجیان خداشناس وخداپرست در صحنه  8 سال دفاع مقدس در سال های خون وآتش وگلوله مقاومت کردند واحساس ضعف ودرماندگی نکردند.

فلاحتی به حضورفعال بسیج  بعد از دفاع مقدس  در صحنه سازندگی کشور اشاره و یادآورشد:  در خدمتگزاری به محرومین با اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، اکیپ های درمانی، ساخت مساجد وکمک به دولت در فلج اطفال و اقتصاد مقاومتی و... از جمله خدمات این نهاد است.

بسیجیان قهرمانان جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه امروز  جنگ نرم دشمن در تمام ابعاد خودش آغاز شده و ما در وسط این جنگ بسیار پیچیده وسخت هستیم، گفت: باز هم  در این عرصه حضور وعملکرد بسیجیان به عنوان قهرمانان جنگ نرم به چشم می خورد .

وی افزود: زینب کبری(س) قهرمان جنگ نرم شد وامام حسین(ع) قهرمان جنگ سخت و شهدا هم به پیشوای خود اقتدا کردند وقهرمانان جنگ سخت انقلاب ما شدند .

فلاحتی وظیفه امروز بسیجیان را بسیار سنگین دانست وگفت: بسیجیان باید مانند حضرت زینب(س) افشاگری کنید وآماده باشند؛ دشمن با تمام توان خود وارد شده است و در تمام عرصه هشیار باشیم وباید باتوطئه های دشمن مقابله کرد.

تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در یک نظام کارآمد حکم فرما است

فرمانده ناحیه میامی افزود: امروز شوراهای امر به معروف در پایگاه های مقاومت، نشست های بصیرتی، اعزام مشاوران مختلف به روستاها و انجام برنامه های بوستان سلامت و.. از اهم اقدامات بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز باید انقلابی بود و انقلابی فکر کرد، تایید کرد: کسانی در کشور هستند که چهره کریح دشمن را زیبا جلوه می دهند یک عنصر انقلابی باید دشمن شناس باشد ونبایداجازه نفوذ بدهیم.

فلاحتی به ویژگی های یک نظام کارآمد اشاره کرد وگفت: : نظام کارآمد نظامی است که در آن تفکر بسیجی، روحیه انقلابی ومدیریت جهادی در آن حکم فرما باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها