فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجی بدنه‌ فعال ملت/ بسیج حرکتی احساسی نیست

فرمانده سپاه عاشورا در آیین اختتامیه هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س) و تجلیل از اهداکنندگان عضو، با بیان اینکه بسیجی بدنه‌ فعال ملت و جدا از هر جناحی است، گفت: بسیج حرکتی احساسی نیست و اگر عده‌ای در زمان جنگ و تحت تاثیر احساسات، بسیج شده و سپس جناح خاصی را در پیش گرفتند، بسیجی نیستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان، بسیج را متکی به بصیرت دانست و افزود: بسیج در نظامی‌گری خلاصه نمی‌شود و بسیج با هدف حفظ انقلاب در همه عرصه‌ها در جنگ سیاسی، نظامی و جنگ نرم خدمت رسانی کرده است.

وی با اشاره به الگوگیری دیگر کشورهای جهان از نهاد مردمی بسیج، خاطرنشان کرد: اگر زمانی عراقی‌ها تحت فشار صدام به مخالفت با ایرانیان بر می‌خواستند، امروزه خود را فرزندان خمینی(ره) خوانده و با پیروی از الگوی بسیج، با تکفیری‌ها مبارزه می کنند.

کریمیان با تاکید به اینکه اشراف اطلاعاتی در میان مردم جز با حضور بسیج امکان پذیر نیست، اظهار داشت: ضروری است در راستای هم‌افزایی لایه‌های مختلف بسیج و افزایش روحیه‌ ایثار و شهادت در میان مردم و پیاده‌سازی مدل بسیج تلاش شود.

وی با بیان اینکه با عبرت از گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده، می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، بر لزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورزی و حرکت بر مبنای برآوردهای دقیق توسط بسیج تاکید کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران بر همگان اثبات شده، تصریح کرد: بالا رفتن توان اقتصادی، سیاسی و تسلیحاتی در کشور، تولید قدرت کرده و حضور رهبری مقتدر و فرزانه نیز امنیت حاکم بر کشور را دوچندان کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به اینکه منظور از مردم سالاری دینی صرفاً شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی نیست، اظهار کرد: منظور از مردم سالاری دینی؛ حکومت مردم بر مردم که باید مسئولان نیز در این راستا ساز و کار لازم را فراهم کنند تا مردم‌سالاری دینی تحقق یابد.

غلام عسکر کریمیان خاطرنشان کرد: با پیروی از مثلث امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و قرآن کریم می‌توان در همه‌ عرصه‌ها اعم از نهضت نرم ‌افزاری، دفاعی و اقتصاد مقاومتی موفق شد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش های رهبری، بیان داشت: هر جا که به توصیه‌های امام راحل و رهبری عمل شده، موفقیت‌ تضمین بوده و هرزمان نیز خلاف آن عمل کرده ایم، با شکست مواجه شده ایم.

در پایان این آیین که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، جمعی از خانواده‌های اهدا کننده‌ عضو تجلیل شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار