خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبرداد:

كشف 20 فقره سرقت خودرو و منزل در شاهرود

سرهنگ اشرفی از كشف 20 فقره سرقت خودرو و منزل خبر داد و گفت: محل اختفاي سارق، هتل ها، مهمانسراها و اتاق هاي اجاره اي بود.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۳۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

سرهنگ سيد مجتبي اشرفي در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت خودرو و كشف آنها در حومه شهرستان، ‌ماموران انتظامي شاهرود را برآن داشت تا سارق يا سارقان را شناسايي كنند.

وي به تشكيل پرونده قضائي و آغاز تحقيقات محسوس و نامحسوس فني و تخصصي اشاره و خاطرنشان كرد: در همين راستا رفت و آمد مشكوك فردي جوان كه مدتي بود در يكي از هتل هاي شهرستان اقامت داشت، ظن ماموران را برانگيخت.

اشرفي گفت: با كشف مدارك شناسايي وسايل نقليه سرقتي و بررسي موضوع مشخص شد؛ مظنون كه به تازگي با سرقت از صندوق هتل متواري شده است، همان متهم تحت تعقيب است.

وي از وقوع سرقتي مسلحانه در سطح شهرستان و دستبرد به سرنشينان يك خودروي سواري نيز خبر داد و گفت: مشخصات متهم با سارق فراري شباهت زيادي داشت.

سرهنگ اشرفي افزود: ماموران رسيدگي كننده به اين پرونده تمام تلاش خود را به كار گرفتند و محل هايي كه احتمال حضور متهم در آنجا بود را بررسي كردند.

به گفته اين مسئول انتظامي مشخصات ظاهري متهم و سرنخ هاي به دست آمده از صحنه هاي سرقت، ماموران پليس را به مخفيگاه وي در اطراف شهرستان هدايت كرد و سارق فراري در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

اشرفي به كشف مقاديري موادمخدر صنعتي و مدارك و اموال سرقتي از اين سارق شيشه اي خبر داد و گفت: سلاحي كه متهم با استفاده از آن سرقت كرده بود، اسلحه اي كمري و قلابي بود كه در مخفيگاهش كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود تصريح كرد: سارق شيشه اي اين پرونده كه از اهالي استان هاي غربي كشور است، به سرقت هفت دستگاه خودرو، 9 دستگاه لوازم داخل خودرو و سه فقره سرقت منزل و يك فقره سرقت مسلحانه با سلاح قلابي اعتراف كرد.

سرهنگ اشرفي با بيان اينكه متهم با اجاره اتاق ها و سوئيت هاي متعدد در سطح شهرستان مخفيگاه خود را هر چند روز يكبار تغيير می داد، به عموم شهروندان به ويژه مالكان هتل ها و مهمانسراها و افرادي كه منزل خود را به مسافران اجاره می دهند، توصيه كرد: قبل از شناسايي كامل افراد و تطبيق مدارك هويتي شان، مكان خود را در اختيار آنها قرار ندهيد.

اين مسئول انتظامي تلفن و سامانه پيامكي 110 را راحت ترين و آسانترين راه ارتباطي مردم با پليس اعلام و تاكيدكرد: سرنخ اوليه كشف اين پرونده و دستگيري سارق سابقه دار از تماس يكي از شهروندان به دست آمد كه از وي قدرداني مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها