خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس:

شبکه های اجتماعی کانون گرم خانواده ها را سرد می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس گفت: شبکه های اجتماعی خانواده های ما را از هم متلاشی کرده است وزن وشوهر وکانون گرم خانواده را از هم جدا کرده واین به خاطر کمبود سواد رسانه ای در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در دومین روز از آغاز هفته بسیج یادواره شهدای مدافع حرم به همت پایگاه ام شهدا در شهرستان بشرویه در محل حسینیه گلزار شهدا و در کنار قبور مطهر شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس حجاب، عفاف همسرداری وتربیت فرزند صالح را تکالیفی دانست که بر عهده زنان گذاشته شده است .

وی الگو برداری از چهار زن بهشتی را تنها راه حفظ زنان مسلمان در برابر ناهنجاریهای اجتماعی دانست وخاطر نشان کرد : حضرت مریم نماد شاخص عفاف وپاکدامنی وحضرت آسیه نماد مقاومت در برابر زور گویی در دل طاغوت وحضرت خدیچه پرچم دار انفاق واز خودگذشتگی وحضرت فاطمه (س)نماد ولایت مداری هستند.

غلامی با انتقاد از افزایش میزان طلاق در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: امروز از هر 4 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود واز دلایل مهم آن باور ضعیف مبانی دینی و دستورات الهی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس در خصوص تاثیر شبکه های اجتماعی در بنیان خانواده نیز افزود: شبکه های اجتماعی خانواده های ما را از هم متلاشی کرده است وزن وشوهر وکانون گرم خانواده را از هم جدا کرده واین به خاطر کمبود سواد رسانه ای در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها