خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر :

قول آبادانی 1000 دهستان محروم را به مقام معظم رهبری داده ایم

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر گفت: قول آبادانی 1000 دهستان محروم را به مقام معظم رهبری داده ایم و امیدواریم با هماهنگ هایی که با دولت و بخش های دیگر انجام خواهد گرفت به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر در جمع خبرنگاران و در رابطه با اجرای طرح «پیشرفت و آبادانی» در خراسان جنوبی اظهار کرد: این طرح در 31 استان در حال اجرا می باشد و دهستان هایی که ضریب 9 و 8 دارند و بیشترین محرومیت را شامل می شوند مورد توجه قرار گرفته اند.

وی افزود: 3 دهستان دیگر نیز از طرف آستان قدس رضوی در این طرح قرار گرفته اند که به همین دلیل استان خراسان جنوبی بیشترین آمار در کشور را دارا می باشد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر خاطر نشان کرد: در این طرح قرار است که چهار اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد که در درجه اول؛ موضوع اشتغال مطرح است و بناست از صفر تا صد اشتغال این دهستان ها با توجه به مباحث بومی حل گردد.

سردار حزنی با بیان اینکه کل زیرساخت هایی که در رابطه با اشتغال مطرح است انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: موضوع دوم، بحث بهداشت می باشد که کلیه موارد مربوط به آن و همه ی افرادی که در این دهستان ها حضور دارند چکاپ کامل خواهند شد و آن افرادی که باید در بیمارستان ها مورد مراقبت قرار گیرند با هزینه این طرح به بیمارستان های انتقال خواهند یافت.

وی بیان کرد: بحث فرهنگ نیز موضوع دیگری است که مورد توجه قرار گرفته است تا شور و شعف مجددا در روستاها احیا گردد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر یادآور شد: همه ی این موضوعات بر روی کاغذ است و در زمان اجرا به مشکلاتی بر خواهد خورد اما مسمم هستیم که دهستان ها و روستاهایی که از محرومیت بسیار بالایی برخوردارند کاهش دهیم و در این راستا بناست 100 روستا را امسال به عمران و آبادانی برسانیم.

سردار حزنی بیان کرد: سپاه برای محرومیت زدایی؛ قول آبادانی 1000 دهستان محروم را به مقام معظم رهبری داده است و امیدواریم با هماهنگ هایی که با دولت و بخش های دیگر انجام خواهد گرفت به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه هزینه های این طرح توسط سپاه انجام می گیرد و در این راستا دولت نیز کمک می کند، افزود: این طرح به عنوان یک الگوی ایرانی، اسلامی و پیشرفت مد نظر قرار دارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر در پایان گفت: با توجه به عقب ماندگی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد قرار است با ارائه طرح ها و اعتباراتی که تخصیص پیدا خواهد کرد، این موضوع جبران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها