خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

دیدار فرماندهان سپاه و بسیج شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر

در گرامیداشت هفته بسیج فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و همراهان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و همراهان با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان فرمانده گروه ده محرم در سخنانی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی از حضور میلیونی مردم قدردانی و آن را نشانه اقتدار و پویایی فرهنگ عاشورا و اسلام ناب دانست.

وی با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه تشکیل بسیج یک اتفاق شبیه معجزه برای آینده انقلاب و ژرف اندیشی امام راحل را نشان می دهد افزود: ما امروز شاهد هستیم که تفکر بسیجی در آنسوی مرزها سبب شده تا دشمنان اسلام ناب در مقابل این تفکر مغلوب و تسلیم باشند و از این تفکر ترس داشته باشند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج به ارائه گزارشی از برنامه های این هفته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 300 عنوان برنامه به همت بسیجیان در سطح شهرستان اجرا شده و می شود که همایش اقتدار 5 آذر در مصلی نمازجمعه اوج این برنامه هاست.

وی با تاکید بر حضور مقتدرانه بسیج در همه عرصه ها گفت: امروز بسیج در بدنه جامعه پویا و فعال است و تلاش می کند در هر عرصه ای که بوجود او نیاز است وارد شده و بتواند به نظام اسلامی و مردم مانند گذشته خدمت رسانی نماید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج و با اشاره به سفر خود در ایام اربعین به کربلای معلا و نجف اشرف با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین گفت: در این پیاده روی عظیم ما وحدت و برادری امت اسلام را شاهد بودیم و این ولایتمداری مردم که با پای پیاده این مسافت طولانی را به عشق امام حسین(ع) طی می نمودند و اینها در تاریخ ثبت می شود.

وی افزود: این سیل عظیم پیاده روی اربعین یک فرصت عظیم است تا جهانیان با فرهنگ اسلام ناب و امام حسین(ع) آشنا شوند و هر چه دشمنان بخواهند این اجتماع عظیم را نادیده بگیرند نخواهند توانست و این سیل خروشان به فضل خدا جهان را درخواهد نوردید.

امینی با گرامیداشت هفته بسیج به همه بسیجیان جهان اسلام گفت: امام راحل افتخارش این بود که خود یک بسیجی بود و بسیج را لشکر مخلص خدا نام نهاد و اینها همه از بزرگی و عظمت این نهاد مقدس حکایت دارد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی که ریشه و اصلاتش را از اسلام ناب و فرهنگ عاشورا گرفته است امروز درخت تناوری است که به فرموده امام شجره طیبه است و باید از این شجره طیبه بهره ها برد و تلاش کرد به خوبی از این فرهنگ و تفکر در راستای تحقق جهانی اسلام ناب استفاده کرد.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: از بسیج انتظار است که در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات ولایت حرکت کند و به حمدالله تاکنون نیز اینگونه بوده است و باید تلاش کنیم تا بسیجیان عزیز ما در مسیر رشد و بالندگی خود در تحقق اهداف و آرمان ها انقلاب و تحقق بسیج جهان اسلام تا نابودی استکبارجهانی و ظهور امام عصر(عج) با قدرت و قوت حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها