خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

هدف نهایی صالحین،تغییر رفتار و افزایش معنویت است

حجت الاسلام مرتضوی در همایش توانمندسازی حلقه مربیان و سرگروه های صالحین حوزه کوثر شاهرود گفت: هدف نهایی صالحین،تغییر رفتار و افزایش معنویت است.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در همایش توانمندسازی حلقه های مربیان و سرگروه های صالحین بسیج دانش آموزی به همت حوزه کوثر در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: در مبحث صالحین باید روی اعتقادات کار شود و آن چنان کار شود که دشمن نتواند رخنه ای به دانش آموزان ما داشته باشد.

وی افزود: صالحین یعنی رفاقت صادقانه یعنی هم افزایی علمی و عملی و هدف نهایی آن تغییر رفتار و افزایش معلومات است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس باید تلاش کرد حلقه های صالحین هدفمند و تاثیرگذار و در راستای روشنگری و بصیرت و معرفت افزایی و برطرف نمودن شبهات دانش آموزان انجام شود و مربیان و سرگروه ها باید با مطالعه و افزایش معلومات خود در این راستا فعال باشند.

در این جلسه حلقه مربیان با حضور حجت الاسلام مرتضوی سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی برگزار و جلسه سرگروه ها نیز با حضور مربیان بسیجی دانش آموزی تشکیل شد.

ارائه گزارش سرگروه ها و مربیان صالحین از برگزاری حلقه به سرمربی نظام بسیج دانش آموزی شاهرود از دیگر برنامه های این همایش بود.

هدف نهایی صالحین،تغییر رفتار و افزایش معنویت است 
 
هدف نهایی صالحین،تغییر رفتار و افزایش معنویت است
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها