خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی :

دانش‌آموزان روحیه‌ی الهی و جهادی داشته باشند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در این همایش، شهدا را معلمان مبانی انقلاب دانست و گفت: دانش‌آموزان و جوانان ما باید همچون شهدا، روحیه‌ی خدایی و الهی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش رهبر کوچک، به مناسبت هفته بسیج، توسط حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان طبس و با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان پسر در محل سالن بسیج طبس برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس، و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز در این همایش حضور داشتند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی طی سخنانی در این همایش، شهدا را معلمان مبانی انقلاب دانست و اظهار داشت: شهدا موجب تثبیت انقلاب شده و چراغ صدور انقلاب به جهان را روشن کردند و بر ما لازم است که قدردان شهدا باشیم.

 

سرهنگ غلامرضا اردونی بیان کرد: شهدا هدف و روحیه خدایی و جهادی داشتند و امروز هم باید دانش‌آموزان و جوانان ما این گونه باشند.

 

وی وظیفه‌شناسی، بصیرت و زمان‌شناسی را 3 ویژگی اصلی شهید حسین فهمیده معرفی کرد و از دانش‌آموزان خواستار نماز اول وقت، افزایش ارتباط با قرآن، احترام به والدین و درس خواندن شد.

 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس هم در این همایش سخنرانی کرد و یادآور شد: اینکه امروز در فضایی امن و آرام قرار داریم و شرایط برای ادامه تحصیل فراهم است، به دلیل رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی همچون محمدحسین فهمیده هستیم که به محض اعلام رهبرشان، کلاس‌های درس را رها کرده و راهی جبهه‌ها شدند.

 

محمود جلالی ادامه داد: امروز نیز وظیفه دانش‌آموزان خطیر است؛ امروز جهاد علمی مورد انتظار رهبری است؛ دانش‌آموزان باید با آگاهی از خطرات فضای مجازی، معنویت را در خود تقویت کنند؛ نماز اول وقت را اول وقت خوانده و قرائت قرآن را فراموش نکنند؛ مطالعه کنند و وصایا و خاطرات شهدا را مورد توجه قرار دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان حماسه‌سازان امروز و آینده‌سازان فردا هستند؛ جوانان و دانش‌آموزان ما با همان بصیرت، آگاهی و ولایت‌پذیری شهیدان، ادامه‌دهنده راه شهدا و افسران جنگ نرم هستند.

 

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی افزود: دشمن در جریان جنگ نرم با استفاده از ابزارهایی مانند اینترنت، فضای مجازی، تلفن همراه، ماهواره و... به دنبال هدف قرار دادن اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای ما، کند کردن سرعت پیشرفت ما و سرگرم کردن‌مان به مسائل حاشیه‌ای است، اما دانش‌آموزان ما با کسب علم و دانش و سرلوحه قراردادن بصیرت، اخلاص، تقوا و ولایت‌پذیری، ثابت کرده‌اند که پیرو راه شهید فهمیده هستند.

 

 قرائت قرآن توسط یکی از دانش‌آموزان، پخش کلیپ همخوانی دانش‌آموزان در حضور رهبر معظم انقلاب، سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط دانش‌آموزان در بخش‌هایی از این همایش، قرائت درس رهبر کوچک توسط یکی از دانش‌آموزان، مدیحه‌سرایی و سینه‌زنی به مناسبت اربعین حسینی، و تجلیل از خانواده‌های 3 شهید دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های همایش رهبر کوچک در طبس بود.

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها